Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حاجیانی  روز یکشنبه درجمع خبرنگاران گفت: متولی توزیع کمک میان سیل زدگان، هلال احمر است و از خیران و سازمان‌های مردم نهاد می‌خواهیم برای فرستادن کمک‌هایی که جمع آوری کرده‌اند، با ما هماهنگ باشند تا توزیع کمک‌ها مدیریت شود.

وی بیان کرد: تاکنون ۲ محموله ۳۲ تنی مواد غذایی و ۳.۵ تن گوجه‌فرنگی و بادمجان به ارزش ۱۳۰ میلیون ریال اهدایی از سوی ۲ کشاورز از استان بوشهر به مناطق سیل زده فرستاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۲۸ پایگاه جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سیل زدگان سیستان و بلوچستان آمادگی دارند و این پایگاه‌ها در شعبه‌های شهرستانی این جمعیت و میدان‌های اصلی هر شهر مستقر هستند .

وی یادآورشد: همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها یا از طریق کد دستوری #۱۱۲* واریز کنند.

وی اضافه کرد: تا دیروز ۱۰۰ دست لباس، ۶۰ بسته آب معدنی، ۱۰۰ تخته پتو، دو هزار و ۱۰ کیلوگرم برنج، سه هزار و ۴۰۰ قوطی کنسرو و ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به پایگاه‌ها تحویل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین اقلام مورد نیاز سیل زدگان را پتو، زیرانداز، موکت نو، انواع کنسرو، لوازم غذایی و بهداشتی عنوان کرد.

حاجیانی با اشاره به حضور دو گروه هلال احمر بوشهر در مناطق سیل زده، بیان کرد: یک گروه درمانی هم در آماده باش است که در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بوشهر امدادرسانی سیل پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بوشهر امدادرسانی سیل سیستان و بلوچستان بوشهر امدادرسانی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات توسط هلال‌احمر به بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان طی ۱۵ روز گذشته

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ گفت: بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته و به بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان طی ۱۵ روز گذشته خدمات بشر دوستانه و امداد و نجات ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ علی درویش‌پور اظهار کرد: هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با به کارگیری ۱۳۴ هزار و ۱۲۱ نفر (رشد ۷۶ درصدی) از کادر و نیروهای داوطلب و همچنین آماده باش کلیه مراکز عملیاتی شامل ۴۲۵۸ پایگاه و پست‌های نوروزی رشد (۹۷/۵ درصدی) با تاکید بر ۱۰۲ نقطه پرحادثه اعلام شده توسط کمیسیون ایمنی راه‌ها جهت ارائه خدمات امداد و نجات و بشردوستانه به هموطنان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا امروز جمعه ۱۰ فروردین اقدام به خدمات رسانی کرده‌اند.

وی افزود: طی ۱۵ گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر به بیش از ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر از هموطنان خدمات بشر دوستانه و امداد و نجات ارائه شده است. از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر ۲۹۰۵ مورد عملیات و خدمات امداد و نجات صورت پذیرفت که ۱۸۱۱ مورد آن عملیات‌های امداد و نجات معادل ۶۲ درصد کل عملیات‌ها شامل حوادث جاده‌ای، کوهستان جوی و.... است.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر گفت: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به ۲۳ هزار و ۱۲۸ نفر از آسیب دیدگان و در راه ماندگان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر خدمات لازم امداد و نجات ارائه شده است. طی ۱۵ روز گذشته ۱۰۵۱ مصدوم و بیمار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۵۹۹ مصدوم و بیمار در محل حادثه درمان شدند. از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ نجاتگران جمعیت هلال احمر ۱۲۸۲ مورد عملیات امداد و نجات جاده‌ای را در محورهای برون شهری به انجام رسانده‌اند که ۲۰۰ مصدوم محبوس در خودروها رهاسازی شده‌اند.

مراجعه بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر طی ۱۵ روز گذشته به پست‌های ایمنی و سلامت سفر

وی تصریح کرد: طی ۱۵ روز گذشته از طرح نوروزی ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۰۹ نفر از هموطنان به پست‌های ایمنی و سلامت سفر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مراجعه و خدمات لازم بشر دوستانه را دریافت کردند که منجر به مشارکت ۴۰۹ هزار و ۸۸۰ نفر در پویش بهرفت شده است. از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ و تا ۰۹ فروردین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به ۹۳۸ هزار و ۷۱۵ نفر از هموطنان در طرح‌های هلال رحمت با ۸۱۳ هزار و ۷۳۲ نفر، پایش سلامت با ۱۱۰ هزار و ۳۷۹ نفر و طرح نیابت ۹۱۲۲ نفر خدمات لازم داوطلبانه را ارائه کرده است.

درویش‌پور خاطرنشان کرد: طی ۱۵ روز گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ در مراکز درمانی توانبخشی داروخانه‌ها و مرکز حج و زیارت خدمات لازم درمانی به ۱۳۱ هزار و ۶۳۶ نفر از مراجعین ارائه شده است، همچنین خدمات درمانی و تخصصی به ۶۷۱۵۳ نفر از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر خدمات ارائه شده است. به نسخه‌های درمانی ۶۲۰۲۲ بیمار توسط داروخانه‌های جمعیت هلال احمر پاسخ داده شده و ۲۴۶۱ دوز واکسن در مراکز حج و زیارت جمعیت هلال احمر برای حجاج تزریق شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ نجاتگران جمعیت هلال احمر در ۲۶ استان کشور به ۱۱ هزار و ۸۷۱ نفر آسیب دیده و در راه مانده خدمات لازم امداد و نجات ارائه دادند طی این مدت ۲۵۰ نفر از در راه ماندگان به مناطق امن انتقال و ۶۹۵ واحد مسکونی از آب و گل و لای تخلیه شد.

سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر افزود: همچنین طی این مدت ۳۸۳ خودرو در راه مانده ناشی از کولاک برف در محورهای کوهستانی رهاسازی شدند و با برپایی ۱۴۴ چادر امدادی و انتقال افراد در راه مانده در محل‌های اسکان اضطراری از پیش تعیین شده به ۹۶۸ نفر آسیب دیده و در راه مانده اسکان اضطراری ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳ بیشترین امدادرسانی افراد آسیب دیده و در راه مانده در سوانح جوی به ترتیب در استان‌های خوزستان با ۳۹۹۶ نفر فارس با ۲۷۹۳ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۲۱۱۹ نفر را شامل می‌شود.

درویش پور ادامه داد: طی ۱۵ روز گذشته از طرح نوروزی ۱۴۰۳ نجاتگران جمعیت هلال احمر به حضور در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی و کویری ۲۴ استان کشور و با انجام ۱۱۷ عملیات امداد و نجات ۶۹ نفر مفقودی و در راه مانده به مناطق امن انتقال و ۳۱ مصدوم به مراکز درمانی انتقال و ۱۶ نفر مصدوم در محل حادثه درمان شدند. استان‌های فارس، مازندران و ایلام بیشترین حوادث کوهستان را داشته‌اند.

کد خبر 740211

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات توسط هلال‌احمر به بیش از ۴ میلیون نفر از هموطنان طی ۱۵ روز گذشته
  • برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری یادآوری شهدای امدادگر در حال انجام است
  • ایران آمادگی راه‌اندازی بیمارستان صحرایی را در غزه و رفح دارد
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • نبود پایگاه امداد دریایی گناوه یک‌زنگ خطر است!
  • پایگاه امداد دریایی گناوه از نان شب هم واجب تر است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله