Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه فصیحی بانوی دونده کشورمان  امروز در مسابقات آزاد صربستان  توانست رکورد ۷.۲۹ ثانیه را ثبت کند. این دونده علاوه بر اینکه توانست رکورد ایران را ۳ صدم ثانیه بهتر کند برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی زنان ایران حد نصاب ورودی سهمیه جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 دونده کشورمان امروز  رکورد قبلی خود (۷.۳۲) را  شکست.  حد نصاب ورودی مسابقات  جهانی دوومیدانی  داخل سالن ۷.۳۰  است که فصیحی توانست یک صدم ثانیه بهتر بدود و سهمیه جهانی را کسب کند. البته رکورد فصیحی باید در سایت فدراسیون جهانی به ثبت برسد تا این موضوع به طور رسمی اعلام شود.  

فصیحی بعد از رکورد شکنی و کسب سهمیه جهانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «کسب رکورد ورودی قهرمانی جهان برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی ایران و شکسته شدن دوباره رکورد ملی حالا دیگه رویا نیست. موانع فراوانی در این مسیر جلوی پایمان بود. رکورد عبور از آن‌ها را هم شکستم! رکورد ۷.۲۹ حالا دیگه تو چنگه و باهاش میشه تا قهرمانی جهان رفت، تا ته رویاها، این شادی، پیروزی و امید تقدیم به مردم نازنین کشورم.»

بیشتر بخوانید:  رکورد دونده لژیونر در فدراسیون جهانی ثبت شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی تیم ملی دوومیدانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس

حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون‌جانبازان و توانیابان آغاز می‌شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی عازم کره می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۶ سهمیه (۵ سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در مردان) کسب شده و جام جهانی کره تنها نوعی تدارکات برای تیم جهت ارزیابی تیراندازان برای شرکت در پارالمپیک پاریس است. بعد از این رقابت‌ها وضعیت نفرات اعزامی به پارالمپیک پاریس مشخص خواهد شد.

وی درباره وضعیت ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس گفت: مشکل وی بعد از صحبتی که رییس کمیته ملی المپیک با جوانمردی داشت برطرف شد و او قرار است همراه فرزندش در این دو رویداد مهم حضور پیدا کند.

امیری تصریح کرد: در جام جهانی کره تیراندازان از هر لحاظ حتی بعد روانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و برحسب عملکردشان در این تورنمنت، کمیته ملی پارالمپیک تصمیم می‌گیرد که چه تعداد ورزشکار را به پاریس اعزام کند. درست است ۶ سهمیه گرفتیم، اما این که چه تعداد تیرانداز به پارالمپیک اعزام می‌شود هنوز مشخص نیست و بستگی به نظر کمیته دارد.

وی در پایان گفت: این دوره هدف بر این است که با اعزام بهترین نفرات، تعداد مدال‌های تیراندازی را در پارالمپیک پاریس افزایش دهیم و عملکرد بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

منبع : ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • درب ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان بازگشایی شد
  • نرخ پایین بلیت موزه‌های ایران در مقایسه با قیمت‌های جهانی
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • ​تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران رهسپار چین می‌شود
  • تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران راهی چین می‌شود
  • حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس
  • ساره جوانمردی با یک مهمان ویژه به پارالمپیک پاریس می‌رود