Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@08:02:32 GMT

پایان شماره ۷ جنجالی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۴۰۶

پایان شماره ۷ جنجالی در پرسپولیس

طبق تصمیم باشگاه پرسپولیس و محمدحسن انصاری‌فرد پیراهن شماره هفت این تیم به احترام علی پروین، اسطوره این باشگاه برای همیشه بایگانی شد و دیگر در اختیار بازیکنی قرار نخواهد گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که برای احترام به علی پروین ، پیراهن شماره ۷ او را برای همیشه بایگانی خواهد کرد و دیگر هیچ بازیکنی آن را نخواهد پوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که براندائو جونیور در فصل جاری و سروش رفیعی در سال گذشته، آن را بر تن داشت اما سرانجام سرخ ها تصمیم گرفتند که این لباس را برای همیشه به موزه باشگاه بسپارند.

این پیراهن پس از خداحافظی علی پروین یکی از شماره های جنجالی در باشگاه پرسپولیس بود. بازیکنانی چون حمید استیلی، حامد کاویانپور و حمید علی عسگری نیز آن را در اختیار داشتند اما هرگز نتوانستند توانایی واقعی خود را با پیراهن علی پروین ارائه کنند.

با این حال حضور سروش رفیعی در لیگ شانزدهم و درخشش او با پیراهن شماره ۷ باعث شد تا پس از سال ها یک بازیکن در و اندازه های این لباس ظاهر شود اما در نهایت ناکامی براندائو جونیور سبب شد تا باشگاه پرسپولیس تصمیمی جدید بگیرد. البته این در حالی است که پیش تر نیز به صورت غیررسمی پیراهن علی پروین بایگانی شده بود.

پروین اسطوره ۷۳ ساله سرخ ها از سال ۱۳۴۹ تا ۱۳۶۶ پیراهن پرسپولیس را برتن داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پروین پرسپولیس تهران علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام یک‌بار دیگر ستاره رئال مادرید برابر بارسلونا بود. او که در بازی رفت برابر این تیم توانسته بود با زدن دو گل باعث برتری رئال شود، دیشب در دقیقه 91 گل سوم و پیروزی‌بخش رئال را زد تا تقریبا قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا قطعی شود.

او روی پاس لوکاس واسکز و در شرایطی که کسی او را مهار نکرده بود، توپ را به زیبایی به طاق دروازه بارسا چسباند.

در پایان بازی جود نیز مثل دیگر بازیکنان رئال در زمین جشن گرفته بود و مشغول خوشحالی بود. در این بین یک حرکت ستاره انگلیسی جنجالی شد که به هیس دادن او به اندک هواداران بارسا حاضر در برنابئو مربوط بود.

به نظر می‌رسد او رو به جایگاه فوقانی برنابئو که در آن هواداران بارسا حضور داشتند، هیس نشان می‌دهد که این حرکت اصلا بازخورد خوبی در شبکه‌های اجتماعی و بین بارسایی‌ها نداشت.

دیگر خبرها

  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با گزارش روبرتو اسکارپینی / فیلم
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • سوت پایان دربی میلان و قهرمانی شماره 20 اینتر در سری آ با شکست همشهری‌ها / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)