Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «محمد الحضرمی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در دیدار با «تیم لیندر کینگ» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا آخرین تحولات در عرصه یمن را بررسی کرد.

بر اساس اعلام صفحه وزارت خارجه دولت مستعفی یمن در توئیتر، وی در این دیدار به حمله شب گذشته انصارالله یمن به اردوگاه نیروهای ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت که در این حمله بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه شب (دیشب) در واکنش به حملات اخیر ائتلاف سعودی و متحدانش، یک پایگاه نیروهای دولت مستعفی یمن در مأرب (در شمال شرق یمن) را با موشک هدف گرفتند.

عبد ربه منصور هادی که مقیم عربستان سعودی است، در واکنش به این عملیات، بدون هیچ اشاره‌ای به حملات شدید چند روز اخیر ائتلاف به «نَهِم» و دیگر مناطق استان صنعاء، در اتهاماتی مدعی شد، انصارالله تمایلی به صلح ندارد و «ابزاری برای دستورکارهای ایران در منطقه» است.

در چهار ماهه اخیر بعد از حمله تلافی‌جویانه ارتش یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی (آرامکو) در شهریور گذشته، صنعاء در اقدامی برای ابراز حسن‌نیت خود جهت دستیابی به توقف جنگ، اقدامات جنگی را به شکل یک طرفه متوقف کرده بود، اما حملات مکرر عربستان سرانجام صنعاء را به ازسرگرفتن پاسخ‌های نظامی وادار کرد و حمله اخیر در مأرب از سخت‌ترین پاسخ‌های صنعاء به حملات ائتلاف سعودی و دولت مستعفی است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ائتلاف سعودی آرامکو جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس امروز (یکشنبه) از هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی از خاک لبنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه گردان‌های القسام در این باره آمده است: گردان‌های القسام از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در غرب «الجلیل علیا» در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک «گراد» هدف قرار داد.

طبق بیانیه مزبور، این حمله در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری انجام شد.

کد خبر 746709

دیگر خبرها

  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟