Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیداحسن علوی  درخصوص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال آینده، گفت: دولت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در سال آینده مبلغ 6هزار میلیارد تومان اختصاص داده اما با توجه به اینکه در جریان همسان‌سازی حقوق‌ها، بازنشستگان باید 80 درصد حقوق شاغلان موجود را دریافت کنند، 6هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای تحقق این مهم کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سنندج، دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: افزایش اعتبار برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند خلق منابع است لذا باید در چارچوب برنامه بودجه سال 99 ، منبع درآمدی برای مهم در نظر گرفت که به نظر می‌رسد "مدیریت صرفه‌جویی هزینه‌ها" امکان خوبی برای این مهم فراهم می‌کند، درواقع دولت با صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌ها می‌تواند در شرایط اقتصادی موجود حقوق بازنشستگان را همسان‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ضرورت غیرقابل اجتناب

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احتمال افزایش منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده با در نظر گرفتن منابعی جدید وجود داد، ادامه داد: باید مشخص شود بازنشستگان کشوری و لشکری دقیقا چه تعداد هستند تا براساس آن بودجه مورد نیاز برای تطبیق حقوق‌ها با آنچه در قانون آمده در نظر گرفته شود./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم

وزیر کار: حق کارگران بیشتر از اینهاست و بدنبال اصلاحات [روند تعیین حقوق]در یکی دو سال آینده هستیم. قانون اصل را [برای تعیین حقوق]بر سه جانبه گرایی گذاشته است. شش ماه بود که بدنبال اجرای مزد منطقه‌ای و بخشی بودیم. حقوق فردی که روی اسکله کار می‌کند و آنکه در تهران زیر کولر کار می‌کند باید متفاوت باشد.

طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • شارژ ۹ میلیونی حساب حقوق این بازنشستگان
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • خبر فوری وزیر کار برای بازنشستگان/ زمان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد