Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سایت ارم نیوز اعلام کرده است که دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا توصیه کمیته مسابقات AFC را برای عدم برگزاری هر گونه مسابقه در ایران را تا اطلاع ثانوی تایید کرده است.

در شرایطی که هنوز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این خبر را اعلام نکرده است منابع عربی یکصدا از تصمیم نهایی کمیته اجرایی در تصدیق مشورت کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وصف برگزاری مسابقات خانگی چهار تیم ایرانی حاضر در مسابقات (پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو) باید در زمین بی طرف انجام بشود.

لیگ قهرمانان آسیا قرار بود از این هفته با دو بازی استقلال – الکویت و شهر خودرو – الرفاع بحرین برای ایران آغاز شود که هر دو این مسابقات به تعویق افتاده و همه در انتظار تصمیم نهایی کمیته اجرایی و البته پاسخ ایران به این رای هستند.

شب گذشته مسئولان هر چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در فدراسیون حضور یافتند و نامه ای را امضا کردند که طبق آن در صورت سلب امتیاز میزبانی از تیم‌های ایرانی در این دوره شرکت نکنند. با این وصف اگر تغییری در این رای اولیه صورت نگیرد لیگ قهرمانان آسیا در سال جدید از همین حالا برای ایران به پایان رسیده و تیم‌های دیگری به جای تیم‌های ایرانی در چهار گروه حاضر خواهند شد.

البته بعد از مصاحبه‌های دیروز و صحبت مدیران باشگاه‌ها مخالفت‌هایی با این نظر اتفاق افتاده اما به نظر می‌رسد فضای کلی کشور در همین مسیر باشد و احتمالا تصمیم نهایی تیم‌های ایرانی به عدم شرکت در مسابقات در صورت تایید سلب میزبانی از سوی AFC خواهد بود.

 

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qQr خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زنان بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا شامگاه شنبه در دیداری خانگی به مصاف چلسی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

این دیدار اما از دو جهت برای طرفداران این تیم حائز اهمیت بود. نخست آنکه تیم زنان بارسلونا از سال ۱۳۹۷(۲۰۱۹) در هیچ دیدار خانگی شکست نخورده بود. این تیم در ژانویه ۲۰۱۹ (بهمن ۱۳۹۷) در دیدار برابر اسپورتینگ هوئلوا در لالیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود و پس از آن در ۱۲۳ دیدار خانگی و به مدت ۵ سال هرگز طعم شکست را نچشیده بود.

ضمن اینکه این تیم از آوریل ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۹) در تمام دیدارهایی که به میدان رفته است موفق به گلزنی شده بود و برای نخستین بار در دیدار با چلسی و پس از حدود ۱۹۰ بازی نتوانست در یکی دیدار گلزنی کند.

این تیم اسپانیایی در این فصل ۱۶۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

بارسلونا در فصل گذشته موفق شد رکوردی خارق العاده از خود به نمایش بگذارد و علاوه بر کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ۴۴ بازی، ۴۲ برد و ۲ تساوی به دست بیاورد.

کد خبر 6084256

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین