Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: مسابقات ورزشی به دلیل فراگیری مخاطبین ظرفیت مناسبی است که از آن می‌توان به منظور معرفی ظرفیت‌های شهرستان پیشوا استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، عصر امروز حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری مسابقات ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، زمینه را برای ترویج ورزش همگانی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی نیز ورزش یکی از در دسترس‌ترین و ساده‌ترین ابزارهایی است که اثربخشی آن به مراتب بیشتر از سایر روش‌هایی است که تاکنون تجربه شده و می‌تواند قشر جوان جامعه را که در معرض این آسیب‌ها است، مصون کند.

عباسی تصریح کرد: شهرستان پیشوا از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار است که با برگزاری مسابقات متعدد ورزشی می‌توان آن را به سایر نقاط استان و کشور معرفی کرد.

وی ادامه داد: خروجی مناسب برگزاری این مسابقات را باید در گرایش بیش از پیش جوانان به ورزش مشاهده کنیم.

انتهای پیام/ح/پ/ث30

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش ورزشی آسیب های اجتماعی پیشوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود