Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه می‌توان مانع کشته‌شدن سگ و گربه‌ها در جاده‌ها و بزرگراه‌ها شویم؟

کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال آخرین اخبار سقوط آسیا بدون تماشاگران ایرانی بارش برف زمستانی در تهران -۲ بارش برف زمستانی در تهران -۱ وضعیت روستاهای سیل زده «جاسک» یک هفته پس از سیل شورای نگهبان دوباره در دام گرایش‌های سیاسی افتاده؟ چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟ خطر وقوع سیل و طوفان در کدام استان‌ها وجود دارد؟ قطب موز ایران زیر سیل در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: اتحاد رقـبا در بـرابـر AFC سیستان و بلوچستان پیشانی امنیتی کل ایران است/ ۱۴ هزار خانه مسکونی در مناطق سیل‌زده بازسازی می‌شود دوازدهمین حراج تهران اینفوگرافی؛ نحوه صحیح سوختگیری با کارت سوخت مسابقات قهرمانی «شینگ یی چوان» بانوان جهانگیری: باید به خانواده‌های داغدار حق گلایه، نقد و اعتراض داد/ زمان دروغگویی تمام شد مهم‌ترین نکات بهداشتی بعد از سیل در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: رنـج سیـل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. روایت روحانی از اشتباه غیرمنتظره هدف گرفتن هواپیما مشکلات روستاییان سیل‌زده سیتار محمود بلوچستان پربازدیدها بارش برف زمستانی در تهران -۱ چه کسانی بسته معیشتی دریافت می‌کنند؟ بارش برف زمستانی در تهران -۲ شورای نگهبان دوباره در دام گرایش‌های سیاسی افتاده؟ خطر وقوع سیل و طوفان در کدام استان‌ها وجود دارد؟ سقوط آسیا بدون تماشاگران ایرانی وضعیت روستاهای سیل زده «جاسک» یک هفته پس از سیل تصادف تلخ اروپا نمی‌تواند به لحاظ منطقی سازوکار حل اختلاف را فعال کند دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید آژانس بین المللی عکس ایران طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد سال ۱۴۰۲، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سال جاری ۲۶ میلیارد تومان و در دوازده سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است‌.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد با اشاره به بحث ترویج و ارتقا فرهنگ شهروندی، تصریح کرد: در استان ما نخ تسبیحی که بتواند تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی را با همدیگر اتحاد ببخشد و بتواند آن‌ها را متحد کند وجود ندارد.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.

کد خبر 745210

دیگر خبرها

  • افشای دروغ‌پردازی صهیونیست‌ها درباره عملیات «وعده صادق»
  • خداحافظی گرم فروردین با گلستان؛ پایداری هوا تا یکشنبه دوم اریبهشت
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور | شدت بارش در این استانها