Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:12:33 GMT

افزایش تلفات حمله موشکی به پایگاه ز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۶۴۱

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمد الحضرمی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در دیدار با «تیم لیندر کینگ» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا آخرین تحولات در عرصه یمن را بررسی کرد.

بر اساس اعلام صفحه وزارت خارجه دولت مستعفی یمن در توئیتر، وی در این دیدار به حمله شب گذشته انصارالله یمن به اردوگاه نیروهای ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت که در این حمله بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه شب (دیشب) در واکنش به حملات اخیر ائتلاف سعودی و متحدانش، یک پایگاه نیروهای دولت مستعفی یمن در مأرب (در شمال شرق یمن) را با موشک هدف گرفتند.

عبد ربه منصور هادی که مقیم عربستان سعودی است، در واکنش به این عملیات، بدون هیچ اشاره‌ای به حملات شدید چند روز اخیر ائتلاف به «نَهِم» و دیگر مناطق استان صنعاء، در اتهاماتی مدعی شد، انصارالله تمایلی به صلح ندارد و «ابزاری برای دستورکارهای ایران در منطقه» است.

در چهار ماهه اخیر بعد از حمله تلافی‌جویانه ارتش یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی (آرامکو) در شهریور گذشته، صنعاء در اقدامی برای ابراز حسن‌نیت خود جهت دستیابی به توقف جنگ، اقدامات جنگی را به شکل یک طرفه متوقف کرده بود، اما حملات مکرر عربستان سرانجام صنعاء را به ازسرگرفتن پاسخ‌های نظامی وادار کرد و حمله اخیر در مأرب از سخت‌ترین پاسخ‌های صنعاء به حملات ائتلاف سعودی و دولت مستعفی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما وزیر خارجه دولت مستعفی یمن حمله موشکی حمله موشکی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • شنیده شدن صدای انفجار در ایلات
  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • جزئیات جدید از خسارات و تلفات سنگین به اسرائیل در حملات ایران/ اصابت موشک به تاسیسات هسته ای دیمونا
  • ادعای روزنامه اسرائیلی: ۸۴ درصد حملات ایران دفع شد نه ۹۹ %
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • نابودی ۱۳ فروند هواپیمای مدرن اسرائیل/ تلفات و مجروحان بسیار زیاد است
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت