Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:53:44 GMT

نورافکن و محبی؛ آماده در تمرینات سپاهان ! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۶۵۶

محمد محبی و امید نورافکن دو عضو تاثیرگذار تیم امید به شمار می رفتند که البته حضور این دو بازیکن هم نتوانست به ناکامی ایران خاتمه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، بخشی از حرف های امیرحسین پیروانی در دفاع از عمکلرد کادر فنی تیم امید به محمد محبی اختصاص داشت و اینکه چرا در دقیقه 40 بازی دوم برابر کره جنوبی که با شکست 2 بر 1 امیدهای ایران خاتمه یافت، مربیان اقدام به تعویض محمد محبی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیروانی دستیار حمید استیلی توضیح داد که محبی به دلیل عدم اجرایی دستورات کادر فنی و همینطور مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشت، از ترکیب خارج شده است.


گفتنی است محمد محبی در دیدار سوم برابر چین هم علیرغم تمام فشاری که کادر فنی تیم امید برای برگزارنشدن دیدار استقلال و سپاهان ایجاد کرده بود، مورد استفاده قرار نگرفت.


همچنین حمید استیلی در رابطه با امید نورافکن هم حرف های مشابهی زد و گفت که او با مصدومیت از ناحیه دنده به اردوی تیم امید آمده؛ در بحث مسائل فنی نیز عنوان کرد که در تمام اردوهای تیم امید او در پست دفاع میانی بازی کرده و بدین ترتیب از تصمیم خود برای استفاده از این بازیکن در پست دفاع میانی دفاع کرد.


حالا و پس از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت ناموفق، محبی و نورافکن که به ترتیب در دو پست وینگر راست و هافبک دفاعی، دو بازیکن تاثیر گذار طلایی پوشان طی نیم فصل اول بودند، به سایر نفرات ملحق شده اند و آماده شروع مجدد بازی ها می شوند.

 

 


عکس ها از ابوالفضل ناظوری

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین روستوف در حضور محبی

تیم روستوف در حضور محمد محبی با نتیجه ۴ بر یک مقابل اسپارتاک مسکو شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم روستوف امشب(یکشنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ روسیه از اسپارتاک مسکو میزبانی کرد و با نتیجه سنگین ۴ بر یک شکست خورد.

محمد محبی که از ابتدای این بازی در ترکیب روستوف حضور داشت در دقیقه ۱۵ با کارت زرد جریمه شد و تاثیری روی روند نتیجه تیمش نداشت.

با این شکست سنگین روستوف ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده هشتم جای دارد. اسپارتاک مسکو با این برد ۳۸ امتیازی شد و به رده چهارم رسید.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی