Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:27:11 GMT

مدارس ابتدایی قزوین در نوبت صبح دوشنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۷۷۷

مدارس ابتدایی قزوین در نوبت صبح دوشنبه تعطیل شد

مدارس مقاطع ابتدایی قزوین در نوبت صبح و مدارس ابتدایی تا متوسطه دوم استان نیز در نوبت بعدازظهر امروز یکشنبه به دلیل بارش برف و برودت دما تعطیل شدند.

استان قزوین دارای ۱۴ منطقه آموزشی با ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها تعطیلی مدارس استان قزوین آموزش و پرورش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان قزوین آموزش و پرورش تعطیلی مدارس استان قزوین آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تام کروز در حال اجرای یک صحنه اکشن جدید دیگر برای فیلم بعدی‌اش «ماموریت غیرممکن ۸» دیده شد.

در عکس‌های جدیدی که از این بازیگر مربوط به دوشنبه شب منتشر شده است، وی با پیراهنی خونین در حال دویدن در فضای خارجی موزه ملی تاریخ لندن دیده می‌شود. وی که با عجله از درهای موزه بیرون می‌آید، در حال پایین رفتن از پله‌ها در کنار همبازی‌هایش ونسا کربی و اساید مورالس، در حال فیلمبرداری صحنه‌های دراماتیک فیلم دیده شد.

این فیلم «روزشمار مرگ قسمت ۲» نامیده می‌شود، زیرا دنباله قسمت اول است که سال ۲۰۲۳ اکران شد. قسمت اول در مقایسه با فیلم‌های قبلی تام کروز در این مجموعه فیلم‌ها در گیشه سینماها به موفقیت درخشانی دست نیافت و دلیل اصلی این امر «اوپنهایمر» بود که سال پیش در همان زمان اکران شد.

در همین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که تام کروز از یک سکوی هلیکوپتر استفاده کرد تا بازیگران و خدمه «ماموریت: غیرممکن ۸» را در طول تعطیلی بزرگراهی در مسیر که برای نصب پل جدید ایجاد شده بود، به استودیوی لانگ کراس سوری بفرستد تا از تاخیر جلوگیری کند.

دسترسی به لوکیشن فیلمبرداری فیلم جدید تام کروز که نزدیک جاده بین تقاطع ۱۰ و ۱۱ واقع است، از جمعه شب به منظور نصب پل بسته شد و تا دوشنبه بسته بود.

کد خبر 6062933

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!
  • شعرخوانی رهبر انقلاب در دیدار با شاعران + فیلم
  • آمریکا : قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌ بس در غزه الزام آور نیست