Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:40:03 GMT

کوهستانی مجددا هیئت فوتبال گلستان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۸۰۲

کوهستانی مجددا هیئت فوتبال گلستان شد

ایسنا/گلستان با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان گلستان، «قاسم کوهستانی» به مدت چهار سال دیگر رئیس این هیئت انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال گلستان شامگاه یکشنبه (۲۹ دی‌ماه) با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، عبدالکریم طالقانی مسئول امور استان‌های فدراسیون، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع در هتل بوتانیک گرگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، قاسم کوهستانی تنها کاندیدای تصدی صندلی ریاست هیئت فوتبال استان گلستان بود که در نهایت با کسب ۱۵ رای از مجموع ۲۸ رای ماخوذه، برای مدت چهار سال رئیس این هیئت ورزشی شد.

کوهستانی پیش از این نیز رئیس هیئت فوتبال استان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی گلستان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود