Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون عصر روز یکشنبه، ۲۹ دی ماه با حضور مسئولانی استانی و محلی در مصلای امام خمینی(ره) یاسوج آغاز به کار کرد.

"حشمت الله صمیمی دوست"، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در صنعت مبلمان اشتغالزایی، سوددهی و ارزش افزوده از جایگاه بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امیدواریم واحدهای صنفی استان بتوانند از تجربیات واحدهای تولیدی استفاده کنند.
صمیمی دوست اظهارکرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می تواند به رونق صنعت گردشگری کمک کنند.
همچنین بابک درست، مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه نیز بابیان اینکه در این نمایشگاه از تولیدات داخلی استفاده شده گفت: در این نمایشگاه غرفه‌دارانی از استان‌های تهران،  مرکزی، شیراز، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده‌اند.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۲۸ دی ماه تا دوم دی ماه ۹۸ در ۱۲۰ غرفه برپا شده است. 
درست اظهارکرد: شهروندان یاسوجی می‌توانند طی مدت یاد شده از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از بخش‌های مختلف نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون یاسوج بازدید کنند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده‌ها به مبلمان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف‌کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف یاسوج، تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
به گزارش ایسنا، درست با بیان اینکه این نمایشگاه طبق مصوبه کارگروه صادرات غیرنفتی استان برپا شده است، خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصد به مردم عرضه می شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمايشگاه مبلمان كهگيلويه و بويراحمد دکوراسیون یاسوج مصلای امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ جابر پیوست گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌های هنجار شکن حرکات نمایشی، دور دور، فاقد پلاک، پلاک مخدوش، دستور قضایی، شیشه دودی به جهت ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و برخورد با رانندگانی که به هر نحوی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان می‌گردد در تمام معابر درون‌شهری در سطح استان اجرایی شد. وی افزود: طرح مذکور با هماهنگی دستگاه قضایی استان وبا همکاری یگان امداد شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج اجرا که در اجرای این طرح تعداد ۳۷ خودرو متخلف به پارکینگ انتقال داده شد. رئیس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: که خودرو‌های توقیفی تا پرداخت تمامی مفاصا حساب و رفع شکایت در پارکینگ توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت. سرهنگ پیوست در پایان خاطرنشان کرد: از همه شهروندان درخواست داریم با خادمین خود در پلیس راهنمایی و رانندگی همانند سابق همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران برگزار می‌شود