Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرزاد نجفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۳۰۰هکتار از اراضی ملی در حوزه‌های "خورهه" و "حوضیان" با کاشت نهال هایی از گونه های کاج، سرو، زبان گنجشک، محلب، توت، سنجد و سایر گونه های سازگار اقلیم منطقه به اتمام رسید.

وی گفت: همچنین ۲۰ کیلومتر جاده دسترسی جهت سهولت در تردد و آبیاری نهال ها نیز در این بین احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی بیان کرد: بذرکاری در سطح ۲۵۰ هکتار در حوزه "کیگوران" شول‌آباد و همچنین در سطح ۲۰۰ هکتار کپه کاری با بذر مرتعی در حوزه "میرانده" به اتمام رسید و در سایر شهرستان های استان مشابه این پروژه ها در حال انجام است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 الیگودرز پایان هکتار اراضی سازگان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت عزیزان ظهر یکشنبه در آیین جشن برداشت گندم در دهلران اظهار کرد: از امروز برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شده است.

وی بیان کرد: امسال در سطح استان ایلام ۶۵ هکتار از اراضی آبی و ۹۲ هکتار از اراضی دیم به کشت گندم اختصاص داده شده است.‌

عزیزان تصریح کرد: پیش بینی ما تولید ۴۰۰ هزار تن گندم در استان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی از کشاورزان فراهم شده و اداره کل غله و همکاران تعاون روستایی پای کار هستند.

کد خبر 6084319

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • پیش‌بینی اتمام مرمت پل خاتون تا پایان سال ۱۴۰۳
  • سهم بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان ۳۲.۶ درصد است
  • برداشت گندم در مناطق جنوبی استان ایلام آغاز شد