Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر جهان آرای غروب روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری افزود: فضای دانشگاه فرهنگیان در اختیار دانشجو معلم پسر در این استان، حتی در حد یک دبیرستان نیست.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه فرهنگیان استان گیلان مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت : پیش بینی می شود که با افزایش جذب دانشجو معلم در سال آینده این آمار به بیش از دو هزار نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به برنامه ای با عنوان "صد به اضافه ۳۱" خاطر نشان کرد : این برنامه به این معنی است که اگر هر استان ۱۰۰ هکتار زمین در نظر بگیرد می تواند دانشگاه فرهنگیان شاخص و دارای استانداردهای مناسب بسازد.

وی با بیان اینکه پیگیریهایی از گذشته برای ساخت دانشگاه فرهنگیان در گیلان انجام گرفته است، افزود : بسترهای ایجاد دانشگاه فرهنگیان در این استان با قوت پیگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به همایش ملی تقدیر از شوراهای آموزش و پرورش کشور به مناسبت (۲۴ تا ۳۰ دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش ) روز گذشته در تهران با حضور وزیر اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش جایگاه مهمی در تعلیم و تربیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان درباره موضوع انشعاب مدارس شامل آب ، برق و ..خاطر نشان کرد: در جلسه  وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل این مجموعه، تاکید شد که با نظر استانداران به هیچ وجه انشعاب مدارس قطع نشود.

وی با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و ضرورت نقش آفرینی دانش آموزان و فرهنگیان برای کمک به سیل زدگان بیان داشت: بخشنامه ای از سوی وزارتخانه به آموزش و پرورش همه استان ها برای کمک به سیل زدگان فرستاده شده که در این باره سیل مهربانی دانش آموزان در گیلان سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان غروب امروز یکشنبه با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان در استانداری برگزار شد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش استان دانشجو دی ماه زمین معلم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،فرشید قاسمی امروز، در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونان اداره‌های آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.
وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگو‌ها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا