Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@20:05:11 GMT

بهترین های اینتر در دهه 10 میلادی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۹۱۸

بهترین های اینتر در دهه 10 میلادی

اولین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در دهه 10 میلادی تیم بعدی است که به بررسی آن می پردازیم. اما بهترین‌ های آن‌ها چه بازیکنانی بودند؟ احتمالا با برخی افراد حاضر در فهرست مخالف خواهید بود ولی قبل از جبهه گیری، در نظر داشته باشید که: به هیچ وجه اتفاقات پیش از ۱ ژانویه ۲۰۱۰ در نظر گرفته نشده‌اند. هیچ چیز؛ حتی یک چیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ما، این بازیکنان در تاریخ ۲۰۱۰/۱/۱ ساخته شده‌اند!
تمامی این انتخاب ها نظر شخصی نویسنده است و در صورتی که نظری مخالف با آن دارید در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

طرفداری - باشگاهی که دهه 10 میلادی را با سه گانه آغاز کرد، اما در ادامه به حدی نتایج ضعیف گرفت که سال ها حتی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند.

مروری بر عملکرد اینترمیلان در دهه 10 میلادی

برای مشاهده پوستر در سایز اصلی، عکس را در پنجره جدید باز کنید

افتخارات در دهه 10

6 قهرمانی شامل یک سری آ، دو کوپا ایتالیا، یک سوپرجام ایتالیا، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک جام باشگاه های جهان در کارنامه نراتزوری در دهه اخیر میلادی دیده می شود.

تیم منتخب

سمیر هاندانوویچ، والتر ساموئل، میلان اشکرینیار، خاویر زانتی، دنیلو دی آمبروزیو، استبان کامبیاسو، مارسلو بروزوویچ، وسلی اسنایدر، ساموئل اتوئو، دیگو میلیتو، نائورو ایکاردی

بهترین بازیکن: خاویر زانتی

ال کاپیتانو دو گل طی 216 حضورش در ترکیب نراتزوری در دهه 10 به ثمر رساند و کاپیتان این تیم در راه کسب سه گانه تاریخی سال 2010 بود و پس از جدایی وی هیچ کدام از کاپیتان های اینتر موفق به کسب قهرمانی با این باشگاه نشدند.

بهترین مربی: ژوزه مورینیو

درست است مورینیو در دهه 10 میلادی فقط 5 ماه هدایت اینتر را بر عهده داشته، اما در طول همین مدت و طی 32 بازی با 68.75 درصد پیروزی و کسب سه جام و یک سه گانه تاریخی، موفق ترین عملکرد را طی دهه اخیر داشته است.

بهترین عملکرد فردی در یک فصل: وسلی اسنایدر در فصل 2009/10

وسلی اسنایدر در فصل 2009/10 به حدی خوش درخشید که بسیاری وی را شایسته ترین بازیکن برای دریافت توپ طلای اروپا می دانستند. وی در طول فصل 8 گل در 41 دیدار به ثمر رساند و نقش بسزایی در سه گانه تاریخی نراتزوری ایفا نمود. بهترین هافبک سال یوفا شد و بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ قهرمانان اروپا پاس گل داد.

بهترین خرید: مائورو ایکاردی

مائورو ایکاردی در سال 2013 در ازای 13 میلیون یورو از سمپدوریا به اینتر پیوست و در 6 فصل حضورش در این باشگاه، 124 گل در 219 بازی برای اینتر به ثمر رساند. یک بار کسب عنوان بهترین بازیکن سری آ، دو بار حضور در تیم منتخب سری آ و دو بار کسب جایزه کاپوکانونیره از جمله افتخارات وی در طول مدت حضورش در اینتر بوده است.

بهترین فصل: 2009/10

باشگاه های زیادی موفق به کسب سه گانه نشده اند. اینتر یکی از این باشگاه ها است که در فصل 2009/10 تحت هدایت ژوزه مورینیو موفق شده اند قهرمان هر سه جام معتبر داخلی و بین المللی شوند. نراتزوری فصل را با شکست 2-1 مقابل لاتزیو در سوپرجام ایتالیا شروع کردند. در سری آ با فاصله دو امتیازی نسبت به آاس رم با 82 امتیاز قهرمان شدند. در کوپا ایتالیا با یک گل موفق به عبور از سد جالوروسی در فینال شدند و به قهرمانی دست یافتند. در لیگ قهرمانان اروپا پس از اینکه به عنوان تیم دوم گروه بعد از بارسلونا به مرحله حذفی صعود کردند، موفق شدند با عبور از چلسی، زسکا مسکو، بارسلونا و بایرن مونیخ به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابند.

بهترین فصل در سری آ: 2009/10

تنها فصلی که اینتر در دهه اخیر موفق به کسب قهرمانی شد. 24 برد، 10 تساوی و 4 شکست موجب شد اینتر بالاتر از آاس رم با 82 امتیاز قهرمان رقابت های سری آ شوند و آخرین اسکودتوی خود را کسب نمایند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی

صحبت های مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر در مورد رابطه اش با تیری آنری را مشاهده می کنید.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ