Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسمانی مقدم گفت: ۱۰ هزار متر مربع از معابر روستای معصوم آباد توسط دهیاری زیرسازی شده است که با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «علی اصغر آسمانی مقدم» امروز (۲۹ دی) در جریان بازدید معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی از آخرین وضعیت مصوبات سفر استاندار در شهرستان خوسف، اظهار داشت: دهیاری روستای معصوم آباد با همکاری مردم ۱۰ هزار متر مربع از معابر روستا را برای آسفالت آماده سازی کرده اندازی که طبق قوای که در مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان داشته ایم،  این ۱۰ هزار متر مربع آسفالت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسمانی مقدم با بیان اینکه معابر روستای معصوم آباد با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان آسفالت می شود، گفت: مردم این روستا درخواست سنگ فرش سه هزار متر از معابر فرعی را دارند که امید است در صورت تخصصی اعتبار سنگ فرش انجام شود.


وی بیان کرد: سهمیه قیر رایگان امسال ۱۷ میلیارد تومان است که ازاین میزان پنج و نیم میلیارد تومان تخصص یافته است که با این وضعیت اعتباری قیر نمی توان انتظار مردم روستاها را رفع کرد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی افزود: تمامی سهم قیر رایگان شهرستان خوسف ۱۵ هزار متر مربع آسفالت است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما فهما رویداد ملی فهما نماز جمعه مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی آسمانی مقدم خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر

به منظور ارتقای سطح ایمنی تردد و تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها روکش آسفالت مناسب و باکیفیت معابر شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است. نکته‌ای که به گفته شهروند خبرنگار ما در برخی از معابر شهرستان جهرم رعایت نشد و با بارش باران از بین رفتند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست کرد تا به روکش آسفالت شهرستان جهرم رسیدگی شود.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و احترام؛ برخی از معابر شهرستان جهرم در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و روکش آسفالت فرسوده دارد و معابری که قبل از ایام عید آسفالت شد نیز اکنون با بارش باران از بین رفت و به چاله تبدیل شد، زیرا از کیفیت مناسبی برخوردار نبود. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • پاکسازی معابر روستای دهنو اسلام آباد سرفاریاب
  • توزیع ۲۴۳۰ تن آسفالت در شهرداری منطقه یک اراک