Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزارت امور خارجی می گوید سوء استفاده سعودی ها باعث گرفته شدن میزبانی از ایران شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیدعباس عراقچی در این باره گفت:

تصمیم ناجوانمردانه ای بود که سعودی ها سعی کردند از شرایط موجود سوء استفاده کنند. آنها خواستند کشته شدن انسان های بی گناه را تعمیم بدهند به اهداف سیاسی شان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای اینکه تیم هایشان بالا بیاید تصمیم گرفتند میزبانی را از تیم های ایرانی بگیرند، آن هم در بازی هایی که هدف آن صلح و دوستی است.

سیدعباس عراقچی در پایان گفت:

باید در مقابل این سوء استفاده غیر منصفانه ایستاد و نباید اجازه بدهیم به فوتبال ما فشار وارد شود و باید بتوانیم برابر این ظلم ایستادگی کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عراقچی سیدعباس عراقچی عراقچی معاون وزارت امور خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • نیاز ایران به تصمیم گیری های استراتژیک و سرنوشت ساز در سیاست خارجی