Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@11:55:20 GMT

بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۲۵۳

بانک ملت سودآورترین بانک کشور شناخته شد

به گزارش اقتصادآنلاین، میزان فروش این بانک در سال ۹۶ معادل ۳۵۰.۷۰۳ میلیارد ریال بوده که به ۴۳۵.۹۲۵ میلیارد ریال در سال گذشته رسیده و جایگاه چهارم را در بین شرکت های برتر برای بانک ملت رقم زده است.

در عین حال، در شاخص بیشترین سودآوری، بانک ملت جایگاه سوم را در بین شرکت های برتر و جایگاه نخست را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان سود قبل از کسر مالیات بانک ملت در سال ۹۶ معادل ۱۵.۰۱۸ میلیارد ریال و در سال ۹۷ معادل ۱۳۵.۹۴۶ میلیارد ریال گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، بانک ملت در شاخص بالاترین ارزش افزوده نیز با تولید ارزش افزوده ای معادل ۱۹۰.۳۴۱ میلیارد ریال  در جایگاه سوم شرکت های برتر و رتبه نخست نظام بانکی کشور ایستاده است. میزان ارزش افزوده تولیدی این بانک در سال ۹۶ معادل ۲۵.۲۰۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

رتبه نخست شرکت های برتر ایران در شاخص بیشترین دارایی، از دیگر دستاوردهای بانک ملت در رتبه بندی سال ۹۸ سازمان مدیریت صنعتی ایران است.

میزان دارایی این بانک بزرگ خصوصی شده در سال ۱۳۹۷ معادل ۳.۴۵۶.۷۹۰ میلیارد ریال گزارش شده که بالاتر از همه شرکت های برتر است.

همچنین بانک ملت در شاخص بیشترین اشتغالزایی هم در جایگاه پنجم شرکت های برتر ایران قرار گرفته است.

بانک ملت برای ۲۷ هزار و ۳۱۱ نفر در سطح کشور به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک ملت بانک شرکت برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال

کاپیتان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند، از رمز و راز قهرمانی تیمی جوان با هدایت محمد کشاورز می‌گوید. وی معتقد است سال ۱۴۰۳ سالی پرافتخار برای تیم ملی فوتسال همراه با قهرمانی‌های متعدد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند متولد یازدهم آبان ۱۳۶۸ در تهران است. وی در پست وینگر راست بازی می‌کند و سابقه بازی در تیم‌های دبیری تبریز، تأسیسات دریایی تهران، مس‌سونگون و گیتی‌پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد. سنگ‌سفیدی یکی از تأثیرگذارترین بازیکن‌ها در موفقیت و قهرمانی تیم‌های باشگاهی و تیم ملی ایران است و در لیگ ۱۴۰۲ به عنوان کاپیتان تیم گیتی‌پسند جام قهرمانی را بالا برد. با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های فوتسال آسیا و جام جهانی در سال ۱۴۰۳ همچنین قهرمانی تیم گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال و حضورش در جام باشگاههای آسیا، خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید.

ایمنا: لیگ‌برتر فوتسال با قهرمانی گیتی‌پسند به اپایان رسید، نظر شما درباره سطح لیگ امسال چیست؟

سنگ‌سفیدی: لیگ برتر فوتسال کشورمان جزو پنج لیگ‌برتر معتبر دنیا است. همه تیم‌های حاضر در لیگ، تیم‌های آماده‌ای هستند و بازی کردن مقابل این تیم‌ها سخت است. پیش‌فصل خوبی را با تغییر نسل در گیتی‌پسند آغاز کردیم و بیش از ۷۰ درصد تیم از بازیکنان جوان تشکیل شد.

در ابتدای فصل شانس سوم یا چهارم برای قهرمانی بودیم، زیرا بازیکنان باتجربه از تیم گیتی‌پسند جدا شده و بازیکنان جوان جایگزینشان شده بودند، به همین دلیل زیاد روی تیم گیتی‌پسند برای قهرمانی حساب باز نمی‌شد. در ادامه بازیکنان جوان با نشان دادن استعداد خود، سریع خود را با شرایط تیم وفق دادند، هفته به هفته خود را ثابت کردند، بزرگی خود را نشان دادند و چهار هفته زودتر و با ۱۹ اختلاف امتیاز قهرمان شدند، این نشان‌دهنده قدرت گیتی‌پسند بود که با نمایش عالی از هفته نخست لیگ توانست جام را به مردم خوب اصفهان هدیه دهد.

ایمنا: محمدرضا سنگ‌سفیدی چگونه وارد دنیای فوتسال حرفه‌ای شد؟

سنگ‌سفیدی: کارمند بانک پاسارگاد بودم و اصلاً به فوتسال فکر نمی‌کردم و برای تفریح در مسابقات بین بانکی شرکت کردم. خیلی اتفاقی آقای شمسایی که برای تمرین به سالن آمده بود بازی مرا دید و به من گفت دوست داری فوتسال را حرفه‌ای بازی کنی که جواب مثبت دادم. هر شخصی با آقای شمسایی کار کرده باشد می‌داند اصلاً در تمرین شوخی ندارد و خیلی با جدیت و سخت تمرین می‌کند. در ابتدا تحمل شرایط برایم دشوار بود، اما نمی‌خواستم زیر قولی که داده بودم بزنم و به هر شکل بود ادامه دادم. باعث و بانی تغییر مسیر زندگی من و هرچه در فوتسال دارم آقای شمسایی است، همیشه قدردان وی هستم.

ایمنا: نظر محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص جوان‌گرایی تیم فوتسال گیتی‌پسند و تأثیر محمد کشاورز به عنوان سکان‌دار تیم در راه قهرمانی چیست؟

سنگ‌سفیدی: زمانی که یک مجموعه به قهرمانی دست پیدا می‌کند از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه کارشان را به نحو احسن انجام داده‌اند تا تیم به قهرمانی برسد. ماحصل بهترین بودن هر فرد در جایگاه خودش دستیابی گیتی‌پسند به قهرمانی بود. محمد کشاورز و کادرش به خوبی توانستند تیکه‌های پازل را کنار هم بچینند و به جوانان میدان داده و بازی بگیرند. در مقابل اعتماد باشگاه و کادر فنی بازیکنان جوان بهترین ورژن خود را ارائه دادند. کشاورز مربی کار بلدی است، به خوبی بازیکنان را توجیه کرده و به تیم انگیزه تزریق می‌کند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

ایمنا: در آخرین بازی لیگ مقابل تیم مس سونگون مغلوب شدید، علت این باخت پس از قهرمانی چه بود؟

سنگ‌سفیدی: تیم ما چهار هفته زودتر قهرمانی لیگ را کسب کرد و اختلافمان با تیم مس ۲۲ امتیاز بود. شاکله اصلی تیم را جوانان تشکیل داده‌اند به همین علت حفظ شکل تیم تا هفته آخر کار مشکلی بود. پس از جشن قهرمانی مقداری شرایط تغییر کرد و سخت شد، زیرا تا حدودی انگیزه بازیکنان کم شده بود و دوست داشتند هرچه سریع‌تر لیگ تمام شود. در طرف مقابل تیم مس، یک تیم بزرگ و قابل احترام با پنج قهرمانی در لیگ و قهرمانی آسیا است، همچنین که در تبریز مقابل مس بازی کردن کار آسانی نیست. مس با مهره‌هایی که دارد توانست بازی را به سود خود کند و به پیروزی برسد، به این تیم بابت پیروزی در آخرین بازی تبریک میگویم، اما مهم قهرمانی بود که با اقتدار به نام گیتی‌پسند شد.

ایمنا: با توجه به پیش رو بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال، وضعیت تیم ملی فوتسال را چگونه می‌بینید؟

سنگ‌سفیدی: اردوی تیم ملی قبل از روزهای پایانی اسفند ماه آغاز شده و همه بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن یک لیگ قوی به اردو آمده‌اند. من و دیگر اعضای تیم با انگیزه بالا آماده برای افتخار آفرینی هستیم. اولین پله پیش روی ما مسابقات جام ملت‌های آسیا است. در جام ملت‌های قبل در عین شایستگی جام را از دست دادیم. در زمین اتفاقاتی رقم خورد و شرایط به خوبی پیش نرفت. در دو سال گذشته افسوس از دست رفتن قهرمانی در دل و ذهن همه مانده و انتظار فرا رسیدن جام ملت‌ها می‌کشیدیم تا جامی که در روز غیر فوتسالی از دست رفت را پس بگیریم. پس از مسابقات جام ملت‌ها نیز جام جهانی را در پیش داریم که قطعاً با انگیزه و هدف‌گذاری برای آن آماده خواهیم شد.

در هر دو تورنمنت با تمام قوا پا به میدان می‌گذاریم، زیرا همه در برابر قدرتمان سر تعظیم فرود می‌آورند. هر تیمی که جلوی تیم ایران بازی می‌کند متوجه تفاوت تیم کشورمان با دیگر تیم‌ها می‌شود، زیرا شخصیت ملی و تیم ما غنی است. از الان جز به قهرمانی در جام ملت‌ها و افتخار آفرینی در جام جهانی به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم، امیدوارم پس از لطف و توجه خداوند اتفاقات خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم با اثبات شایستگی‌مان جام را به دست آوریم.

ایمنا: نظرتان در مورد برگزار نشدن جام باشگاههای فوتسال آسیا در دو سال گذشته چیست؟

سنگ‌سفیدی: جام باشگاههای فوتسال آسیا دو سال است که تعطیل شده، این تعطیلی به ضرر فوتسال کل آسیا است. مسابقات جام باشگاه‌ها به پیشرفت فوتسال در آسیا کمک می‌کند. لیگ همه کشورها در جریان است و قهرمانشان باید در جام باشگاههای آسیا شرکت کند، امیدوارم که پس از این وقفه امسال این مسابقات مجدد برگزار شود.

با توجه به برگزاری جام جهانی در آسیا، کشورهای آسیایی‌ها باید در جام جهانی نشان دهند فوتسال این قاره پیشرفت کرده و همه تیم‌ها حرکت رو به جلو داشته‌اند، در این راستا جام باشگاههای آسیا کمک شایانی به تسریع در پیشرفت و شکوفایی فوتسال می‌کند.

ایمنا: در صورت برگزاری جام باشگاه‌های آسیا وضعیت تیم گیتی‌پسند را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

سنگ‌سفیدی: در صورت برگزاری، گیتی‌پسند در جام باشگاه‌های آسیا نماینده ایران بوده و بحث ملی است. در موضوعات ملی و کشوری نیز غرور و عشق به وطن حرف اول را میزند پس تیم گیتی‌پسند نیز حرف اول را میزند و قطعاً به دنبال قهرمانی است و جز قهرمانی و بالا بردن جام به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم.

ایمنا: سال گذشته برای سنگ‌سفیدی چگونه بود؟

سنگ‌سفیدی: سالی که گذشت یکی از بهترین سال‌هایی بود که تجربه کردم. با باشگاه گیتی‌پسند اولین قهرمانی‌ام به عنوان کاپیتان را کسب کردم که نوع لذتش با دیگر قهرمانی‌ها متفاوت بود. سال ۱۴۰۲ سالی بود که برایم ماندگار شد و همیشه خاطره بالا بردن جام قهرمانی در ذهنم می‌ماند. در ادامه سال ۱۴۰۲ من سال جدید را قرار می‌دهم که قطعاً با قهرمانی در جام ملت‌ها شروع می‌شود و در ادامه سال رویایی خواهد بود. بزرگترین هدف من در سال جدید رفتن تیم ملی به فینال جام جهانی و پوشیدن پیراهن تیم کشورم در این دیدار است.

ایمنا: شیرین‌ترین و خاطره‌انگیزترین لحظه ورزشی که تاکنون تجربه کرده‌اید چه بوده است؟

سنگ‌سفیدی: شیرین‌ترین لحظه ورزشی که تا کنون داشته‌ام مربوط به جام جهانی ۲۰۱۶ است. در این تورنمنت، پنالتی که مقابل تیم برزیل زدم گل شد و تیم ملی کشورمان مقابل برزیل پیروز شده و به جمع هشت تیم برتر صعود کردیم.

گفت‌وگو از فاطمه شهسواری، خبرنگار ایمنا

کد خبر 738623

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • از کارمندی بانک تا بالا بردن جام قهرمانی لیگ‌ برتر فوتسال
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • یک عکس معروف با حضور ۳۰۰۰ نفر!
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن