Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:39:15 GMT

وضعیت تعطیلی مدارس قزوین فردا ۳۰ دی ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۳۴۰

وضعیت تعطیلی مدارس قزوین فردا ۳۰ دی ماه

ایسنا/قزوین بنابراعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان قزوین، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

خیرالله رحمانی، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین درخصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان قزوین، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ طی نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه ۹۸ تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، طی نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر بوده و تعطیل نیست.

بنا بر اعلام اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های گرامی اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین پیگیری کنند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی موحدی افزود: اولویت کامل اسکان مسافران با فرهنگیان و بعد کارمندان دولت است که این مسافران در ۳ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در ۴۶۰ مدرسه در سراسر استان اسکان یافته‌اند.

وی از حضور مستمر مسافران نوروزی در روز‌های آینده خبر داد و اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان روز ۱۲ فروردین آمادگی کامل را برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: روز ۱۳ فروردین مدارس استان با همکاری مدیران و کارمندان آموزش و پرورش برای ادامه سال تحصیلی آماده می‌شوند.

موحدی درخواستی هم از مسافران نوروزی داشت و اظهار کرد: مسافرانی که در فضا‌های آموزش و پرورش مانند اردوگاه‌ها، سالن‌ها و مدارس اسکان دارند برنامه سفر خودشان را تا پایان روز ۱۲ فروردین تنظیم کنند تا با کمک کادر آموزشی، کلاس‌های درس برای ۱۴ فروردین آماده‌سازی شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟