Web Analytics Made Easy - Statcounter

احد شعار رییس شورای شهر چترود در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در شهر چترود هیچ راه مستقیمی که مسافران و اهالی این منطقه بتوانند به مرکز این شهر راه پیدا کنند وجود ندارد و باید از روستا‌های هوتک و سرآسیاب عبور کنند.

او افزود: از زمانی که وارد شورای شهر شدم جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و آقای بلوردی مدیرکل اسبق راه و شهرسازی داشتیم که راه ورودی مستقیمی به چترود بدهند که نتیجه این جلسات طراحی جاده‌ای به میدان ابتدای چترود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر چترود گفت: این جاده جدید که پس از مدت‌ها پیگیری به فاصله دو کیلومتر خط زنی و شن ریزی شد، مقرر شد فروردین ۹۸ افتتاح شود، ولی تا کنون باوجود مذاکراتی که با مدیرکل اسبق راه و شهرسازی، نمایندگان مجلس و همچنین آقای حاجی زاده مدیر کل جدید راه و شهرسازی داشتیم هیچ پیشرفتی نداشته است.

شعار افزود: همچنین در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به منطقه راور که مدتی در شهر چترود توقف داشتند صحبت‌هایی کردیم و در ادامه این صحبت‌ها آقای حاجی زاده قول دادند که این پروژه را به اتمام برسانند، اما باز هم تغییری مشاهده نشد.

او گفت: چترود از جمله شهر‌هایی است که در ایام نوروز و محرم علاوه بر مردم این منطقه مسافران زیادی به آن سفر می‌کننداما متاسفانه برای ورود به چترود مسیر خطرناکی وجود دارد که تاکنون جان تعداد زیادی از افراد را گرفته است حتی تابلوی مناسبی برای نشان دادن مسیر وجود ندارد و مسافرین در بیشتر مواقع برای ورود به شهر سردرگم می‌شوند.

او بیان داشت: جاده دو بانده‌ای که در این شهر وجود دارد ۱۴ سال پیش برای قسمت بالای چترود طراحی شده است و دلیل اینکه درخواست داشتیم جاده جدیدی که طراحی شده است به میدان اول چترود وصل شود این بود که بیش از ۱۵۰ مغازه در این منطقه است که اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم دارند وبا ایجاد این راه اشتغال انان دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور به همراه جمعی از مدیران این سازمان با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت گو کردند.

رییس جامعه مدرسین حوزه در ابتدای سخنان خود، با اشاره به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران بر علیه رژیم صهیونیستی ابراز کرد: پیروزی افتخار آفرین نیروهای مسلح در مقابل جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سالی سر شار از عافیت، سلامتی، اقتدار و موفقیت در عرصه‌های مختلف را در پیش داشته باشیم.

نباید حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی شود

وی نفت را ثروتی خدا دادی توصیف کرد و اظهار کرد: باید با بهره گیری از مالیات و خودداری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده، به گونه‌ای که حتی قطره‌ای نفت، خام فروشی نشود، زمینه را برای استفاده نسل‌های آینده از این نعمت فراهم کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به ضرورت استفاده از مالیات به عنوان یک منبع درآمدی خاطر نشان کرد: دولت ناگزیر است بخشی از هزینه‌ها را از طریق مالیات تأمین کند؛ اما آنچه که در این میان اهمیت دارد، پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای و عمل بر اساس یک شاخص واحد است.

با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود

وی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی و اخذ صحیح مالیات، زمینه رضایتمندی مردم فراهم شود؛ چرا که نظام ما بر خلاف دیگر کشورها در صدد تعامل واقعی با مردم است و لذاست که نوع کار ما نیز با دیگر کشورها متفاوت است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه تأکید کرد: باید عمدتاً تمرکز شما بر روی موارد فرار مالیاتی باشد و مصارف مالیات در شهرهای مختلف نیز برای مردم به خوبی تبیین شود.

وی با تقدیر از برقراری میزهای خدمت در مصلی‌های نماز جمعه گفت: میزخدمت در مصلی‌ها کار بسیار خوبی است؛ چرا که مسئولین در یک فضای خوبی با مردم تعامل می‌کنند و از این طریق بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با یادآوری شعار سال افزود: اگر در جامعه میان مسئولین و مردم همدلی وجود داشته باشد، علی رغم همه عناد و دشمنی دشمنان، مشکلات حل خواهد شد؛ چرا که مشارکت مردم می‌تواند در همه عرصه‌ها راهگشا باشد.

وی خطاب به مسئولین ادامه داد: تمام تلاش دشمن فاصله انداختن بین مردم و مسئولین است. بنابراین هر چه با عملکرد خود این فاصله را کم کنید، توسعه، عمران و آبادانی کشور را به همراه خواهد داشت.

در ابتدای این جلسه، محمدهادی سبحانیان، رییس سازمان مالیاتی کشور، گزارش مختصری از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

وی با اشاره به افزایش سهم درآمدهای مالیاتی تا حدود ۵۰ درصد از هزینه‌های کشور ابراز داشت: تمرکز ما بر مؤدیان بزرگ مالیاتی است و به سرعت به سمت هوشمند سازی، و سیستمی کردن نظام مالیاتی می‌رویم.

معاون وزیر اقتصاد با تأکید بر لزوم تبیین مصارف مالیات برای مردم افزود: مالیات بیش از ۵۰ درصد مؤدیان خُرد صفر بوده است و ۴۰ درصد نیز زیر ۲۰ میلیون تومان در سال.

وی ابراز داشت: مردم باید از پرداخت مالیات رضایت خاطر داشته باشند؛ لذا باید رسانه‌ها کمک کنند تا گزارش اموری که مالیات‌ها صرف آن شده‌اند به گوش مردم برسد.

کد خبر 6082208

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • هوادار سپاهان: توجهی که به استقلال و پرسپولیس می کنند چرا به سپاهان و ذوب آهن نمی کنند؟ / فیلم
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک