Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام فدراسیون فوتبال عمان برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام فدراسیون فوتبال عمان برانکو ایوانکوویچ به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده گرفت. او پس از برگزاری جلسه با سالم بن سعید الوهیبی رییس فدارسیون فوتبال این کشور قرارداد خود را به عنوان سرمربی نهایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی از پرسپولیس و قبول هدایت الاهلی عربستان، حضوری کوتاه مدت در این کشور داشت، طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی را در خصوص بازگشت به پرسپولیس و حتی قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران و جانشینی مارک ویلموتس را متوجه خود می‌دید.

برانکو که همواره از داشتن پیشنهاداتی از چین، امارات و… صحبت کرده بود و اکنون اما با حضور در عمان قرارداد خود با فدراسیون فوتبال این کشور را نهایی کرد و رسما جایگزین اروین کومان شد. مارکو استیلینیکوویچ و پانادیچ دو دستیار برانکو در تیم ملی عمان خواهند بود. این دو پیش از این در پرسپولیس و الاهلی عربستان نیز در کنار این سرمربی قرار داشتند.

تیم ملی عمان در مقدماتی انتخابی جام جهانی در گروه پنجم و با تیم‌های افغانستان، هند و قطر همگروه است و با کسب ۱۲ امتیاز بعد از قطر شانس قطعی صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ ۶۵ساله، سابقه حضور در فوتبال آسیا با هدایت تیم ملی ایران، پرسپولیس، الاهلی عربستان، الاتفاق عربستان، شاندونگ چین، الوحده امارات را در کارنامه دارد و عمان مقصد جدید او محسوب خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عمان برانکو تیم ملی تیم ملی فوتبال برانکو برانکو ایوانکوویچ تیم ملی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال عمان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟

خلاف یورگن کلوپ که یک سال استراحت خواهد کرد، پپ لیندرز می‌تواند فصل آینده شغل مهمی را به دست آورد.

طرفداری | پپ لیندرز ماه گذشته تایید کرده بود همراه با یورگن کلوپ، به دوران حضور در لیورپول خاتمه می‌دهد. 

به گزارش تلگراف؛ دستیار یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های هدایت آژاکس به شمار می‌رود. آژاکس که توسط یان فنت شیپ به صورت موقت هدایت می‌شود، به دنبال سرمربی دائمی جدید است. تیم هلندی پس از یک فصل دشوار، خود را برای دوران گذار آماده می‌کند. در صورت انتصاب لیندرز، او بار دیگر با جوردن هندرسون، کاپیتان سابق لیورپول، در یک تیم حضور خواهد داشت. مربی ۴۱ ساله هرگز تمایل خود برای برداشتن گام بعدی در عرصه مربیگری را پنهان نکرده است. او در سال ۲۰۱۸ به طور موقت لیورپول را ترک کرد تا هدایت نایمخن در دسته دوم هلند را برعهده بگیرد، اما پس از اینکه این باشگاه نتوانست از طریق پلی‌آف به دسته بالاتر صعود کند، شغل خود را از دست داد. لیندرز کمی پس از جدایی از باشگاه هلندی به آنفیلد بازگشت و همکاری فوق‌العاده‌ای با یورگن کلوپ رقم زد.

برخی بر این باورند که لیندرز باید در لیست جانشینان کلوپ قرار گیرد. سنتی مشابه اواسط دهه ۷۰ که باب پیزلی، دستیار بیل شنکلی، اصول اسطوره قرمزها را ادامه داد. با این حال، لیندرز از همان ابتدا اعلام کرد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد، هرچند اگر او در جای دیگری به عنوان سرمربی اول عملکرد خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد در آینده بازگشت به آنفیلد را بررسی خواهد کرد. 

در این مورد بخوانید:

پپ لیندرز: جانشینی کلوپ؟ یه یورگن وفادارم و به همراه او لیورپول را ترک خواهم کرد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد