Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار دامغان تعامل سازنده بین شهرداران شهرهای بیست گانه استان سمنان و تبادل تجارب موفق در حوزه مدیریت شهری را از مهمترین اهداف برگزاری گردهمایی شهرداران استان سمنان برشمرد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، گردهمایی شهرداران 20 شهر استان سمنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، مدیران کل اقتصاد و دارایی و امورمالیاتی این استان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری سمنان، فرماندار دامغان و شهرداران و ذیحسابان شهرداریهای این استان امروز به میزبانی سالن جلسات شهرداری دامغان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم نصرتی شهردار دامغان در حاشیه برگزاری این نشست در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تبیین و شفاف سازی اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده، بررسی مسائل و مشکلات شهرداران و شهردارای ها در حوزه مدیریت شهری و بخشهای مرتبط، تببین مسائل پیرامون اوراق تسویه و اسناد خزانه اسلامی با حضور مسئولان مرتبط استانی و تبادل تجارب موفق در حوزه مدیریت شهری بین شهرداران از مهمترین اهداف برگزاری گردهمایی شهرداران استان سمنان است.

طرح‌های عمرانی استان سمنان همراه با پیوست فرهنگی باشدسمنان| میزان اعتبارات دامغان به 400 میلیارد تومان رسیدراهپیمایی مردم دامغان در محکومیت جنایات استکبارجهانی به روایت تصویر

نصرتی نشست بررسی مشکلات حوزه ذی حسابی شهرداری های استان سمنان با حضور ذیحسابان را از دیگر بخشهای این گردهمایی یک روزه در دامغان برشمرد و افزود: در این نشست از ذیحسابان برتر شهرداری های استان بر اساس عملکرد تجلیل به عمل آمد که آقای حسن حاجی زاده ذیحساب شهرداری دامغان به عنوان ذیحساب برتر دست یافت و آقایان حسین کریمی ذیحساب شهرداری شاهرود و علی جویا ذیحساب شهرداری آرادان به عنوان نفرات دوم و سوم تجلیل شدند.

شهردار دامغان در ادامه تعامل صحیح، قانونمند و همراه با احترام با مردم را راز موفقیت یک شهرداری موفق عنوان کرد و گفت: مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری ها می توانند با اقدامات تسهیل گر و تکریم ارباب رجوع، میزان تنش های احتمالی کار خود را کاهش دهند.

وی ارائه خدمات الکترونیک را از موفقیتهای شهرداری دامغان و عاملی مهم در کاهش خطاها و افزایش شفافیت عنوان کرد و گفت: طرح جامع شهرسازی در دامغان به صورت الکترونیک اجرا می شود و تاکنون ممیزی 46هزار پلاک املاک، صدور گواهی استعلامات، پروانه های ساختمانی و پایان کار با استفاده از خدمات الکترونیک شهرداری دامغان انجام شده است.

انتهای پیام/362/ ع

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار دوم که عصر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مقابل تیم مهرام شهر قدس به برتری رسید و سری دوم نیمه‌نهایی را نیز به سود خود رقم زد.

مصطفی هاشمی در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، ویل چری و ارسلان کاظمی وارد زمین مسابقه کرد و شاگردان علی آرزومندی در تیم مهرام نیز با ترکیب ابتدایی محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، پیتر گرگوریان و الیجا هولمن پای به زمین گذاشتند.

بازی نخست دوتیم عصر جمعه با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.

دیدار سوم دو تیم به میزبانی مهرام برگزار خواهد شد اما هنوز زمان آن از سوی فدراسیون اعلام نشده است. شهرداری گرگان با برتری مقابل لیموندیس شیراز و مهرام با شکست مس کرمان به این مرحله راه یافته است. تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر این مسابقات است. این تیم پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در بیروت دیدار رفت بازی فینال باشگاه‌های غرب آسیا را مقابل تیم الریاضی لبنان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6084725

دیگر خبرها

  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • اجرای طرح پویش زمین پاک در دامغان
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید