Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان با بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و استاد عبدالرضا حیاتی در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر مقبل، دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان،  امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان با بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و استاد عبدالرضا حیاتی در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تشریح دلیل نامگذاری این جشنواره به نام سرداران مقاومت افزود: این دوره جشنواره برای پاسداشت مقام دو مجاهد انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی و استاد عبدالرضا حیاتی به نام این شهدا نامگذاری شده است که از تاریخ دوم تا چهارم بهمن ماه سال جاری در محل سینما اکسین اهواز برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره عمار خوزستان در رابطه با زمانبندی این جشنواره عنوان کرد: برنامه سانس ابتدایی شب اول جشنواره، اکران مستند امیدیه و تشریح گفتمان عدالت‌خواهی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ نامخواه است.

 


وی افزود: در سانس دوم نیز، مستند بانو با حضور خانم عصمت احمدیان و دیگر اعضای کاروان زینب به نمایش در می‌آید.

مقبل با اشاره برنامه روز دوم جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان بیان کرد: در شب دوم جشنواره به موضوع محور مقاومت و استکبارستیزی پرداخته می‌شود و در سانس اول، فیلم‌ و مستندهای مرتبط با مدافعان حرم نمایش داده خواهد شد.

 وی افزود: سانس دوم نیز با اجرای مهدی‌جهاندار و به نام خوزستانی با محوریت مقاومت و حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و با اجرای خواننده انقلابی، مجتبی الله‌وردی و گروه سرود زهرائیون کوت‌عبدالله به پایان خواهد رسید.

دبیر اجرایی جشنواره عمار خوزستان ضمن بیان اینکه فیلم ۲۳ نفر در شب سوم جشنواره اکران می‌شود گفت: فیلم درباره بچه‌های گردان کربلا یا همان گردان شهید سلیمانی است که به دلیل شخصیت حاج قاسم و ارتباطش با این فیلم، ما برای روز سوم اکران این فیلم را خواهیم داشت.

وی افزود: در سانس دوم این شب نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید جشنواره عمار جشنواره اهواز سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تایید مشکل کمبود شیرخشک در داروخانه‌های خوزستان گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در استان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، چندی است که شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان کمیاب شده و خانواده‌ها به‌سختی می‌توانند شیر خشک لازم برای نوزادان خود را تهیه کنند. این مساله باعث اعتراض و گلایه‌مندی برخی از مردم استان بویژه در اهواز شده است. 

مسعود مهدوی نیا؛ معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این خصوص گفت: یکی از دلایل کمبود شیر خشک در خوزستان، پرداخت نکردن مطالبات داروخانه‌ها بابت یارانه سهم ارز شیر خشک است.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار، نیاز خوزستان 600 هزار قوطی شیرخشک در ماه برآورد شده است، افزود: اما به دلیل افزایش نرخ شیر خشک و پرداخت نشدن سهم یارانه ارزی که باید توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به حساب داروخانه‌ها واریز شود، این میزان شیر خشک برای استان فراهم نشده است.

مهدوی‌نیا ادامه داد: عملا داروخانه‌ها به دلیل عقب افتادن سهم دارویی طرح دارویار و بدعهدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در پرداخت به مدت چهار ماه، نقدینگی داروخانه‌ها به حداقل رسیده و توان مالی لازم برای تامین شیر خشک را ندارند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: توزیع دوباره شیر خشک در داروخانه‌های خوزستان از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز