Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی با 14 سال حضور در بارسا قدیمی‌ترین بازیکن شاغل تیم کنونی کاتالان‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسا در دهه اخیر با اتکا به خروجی آکادمی لاماسیا نسلی را به فوتبال کاتالان‌ها و تیم ملی اسپانیا هدیه کرد که تمام عناوین ممکن را کسب کرده و افتخارات بسیاری برای تیم باشگاهی وملی به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خروج اینسیتا و ژاوی همچنان جایگزینان مناسبی برای آنها پرورش داده نشده اما بازیکنانی چون فاتی در آینده بی شک بیشتر در بارسا خودی نشان خواهند داد.

در حال حاضر مسی با 14 سال حضور متوالی در بارسا قدیم ترین بازیکن شاغل این تیم است.

پیکه با 11 سال دوم، بوسکتس به مانند پیکه با 11 سال و چند ما کمتر سوم، جوردی آلبا با 7سال حضور چهارم، سرجی روبرتو با 6 سال حضور پی درپی پنجم و تراشتگن گلر آلمانی با 5 سال حضور ششمین فرد پر قدمت باشگاه کنونی بارسلونا است.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اسپانیا بارسا فوتبال ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن مونیخ از چند ماه قبل شرایط آرائوخو را به دقت زیر نظر داشتند و امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند و حتی گفته شده بود که پیشنهادی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به بارسلونا ارائه کردند که از سوی مدیران این باشگاه رد شد.

با این حال، رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی در چند روز اخیر خبر داده بودند که بایرن مونیخ در حال آماده کردن پیشنهادی هنگفت و جذاب برای به خدمت گرفتن این بازیکن است و شاید رد کردن این پیشنهاد برای مدیران بارسا سخت باشد.

در عین حال، به نظر می‌رسد که این ستاره اهل اروگوئه هم چندان از این پیشنهاد ناراضی نیست و برای پوشیدن پیراهن بایرن وسوسه شده، هرچند همیشه تاکید کرده که اولویتش بارسا است. همین باعث شده که ژاوی برای حفظ این بازیکن ارزشمند تیمش دست به کار شود.

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که سرمربی بارسلونا که حالا مشخص شده قصد دارد در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد از آرائو خواسته که پیشنهاد بایرن را رد کند و در این تیم بماند. ژاوی به این بازیکن گفته که برای فصل آینده روی او حساب می‌کند و قرار است نقش مهمی را در بارسا ایفا کند.

دیگر خبرها

  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟