Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مرتضی سقائیان نژاد یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک قم بیان کرد: شهرداری قم در رابطه با اجرای طرح کیوانفر به خیابان امام دیگر پیشنهادی نداشته و کاملا خجالت‌زده مردم است.

وی گفت: در کارنامه بنده به‌عنوان شهردار قم این طرح ناکام و بی‌نتیجه ثبت‌شده درحالی‌که تمام مصوبات در رابطه با آن اخذ شده بود.

وی تاکید کرد: این طرح دیگر با اعتبارات پیش‌بینی‌شده ابتدای سال قابل اجرا نیست و باگذشت یک سال همچنان در مرحله کارشناسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقائیان نژاد عنوان کرد: طرح تقاطع غیرهمسطح کیوانفر کارنامه شهرداری قم را سیاه کرده و پیشنهاد می‌شود مسئولان استانداری وقت خود را برای این طرح بی‌نتیجه اتلاف نکنند.

وی افزود: کمیسیون ماده ۵ در اجرای طرح تقاطع غیر همسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) جایگاه قانونی ندارد.

شهردار قم تاکید کرد: درصورتی‌که این طرح اجرا شود برای هماهنگی در هدایت ترافیک باید شورای ترافیک مصوبات لازم را تصویب کند.

رییس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: در رابطه با اصل اجرای تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) تمام کارهای کارشناسی و تطابق با طرح‌های تفصیلی و ترافیکی شهر انجام‌شده است.

عبدالله جلالی ابراز کرد: تنها مطلبی که در اجرای این طرح باقی‌مانده اخذ مصوبه شورای ترافیک برای انحراف ترافیکی در طول زمان عملیات عمرانی است.

وی تاکید کرد: با تصویب انحراف ترافیکی این طرح دیگر مانعی در آغاز عملیات عمرانی این تقاطع در شهر قم باقی نخواهد ماند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم نیز تاکید کرد: در هیات حل اختلاف بر اجرای این طرح تاکید شده و شورای ترافیک صرفا مسئولیت نظارت بر اجرای این طرح را دارد.

حسن بختیاری خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری قم می‌خواستند در مساله گره‌گشایی ترافیکی یک اقدام ماندگار در شهر بر جای بگذارند که به نظر می‌رسد به نتیجه نخواهد رسید.

وی ابراز کرد: رای گیری مخفی در رابطه با اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) مغایر نظر شورای حل اختلاف و همراه با تبعات اجتماعی است.

وی بیان کرد: این طرح هم مطابق با طرح تفصیلی و هم طرح جامع ترافیک بوده و هیچ نیازی به مصوبه کمیسیون ماده ۵ ندارد.

وی افزود: شورای حل اختلاف با تمام ایراداتی که داشته نسبت به اجرای این تقاطع نظر مثبت داده است.

وی تاکید کرد: آن چیزی که امروز در اجرای این تقاطع محل بحث است مدیریت مقدار انحرافات ترافیکی می‌باشد و در اجرای اصل طرح اختلافی نیست.

برچسب‌ها قم شورای اسلامی شهر قم شورای حل اختلاف سید مرتضی سقائیان نژاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم شورای اسلامی شهر قم شورای حل اختلاف قم شورای اسلامی شهر قم شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: یکی از اقدامات سال ۱۴۰۲ افزایش جای پارک برای موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم بود که این روند ادامه دارد.

رضا خانه زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: قم یک از شهرهای کشور است که بیشترین حجم عبور و مرور موتورسیکلت را داشته و با توجه به این موضوع ترافیک و حوادث ناشی از این تردد این وسیله نقلیه نیز در آن بیشتر است.

وی در خصوص ساماندهی این وضعیت در شهر بیان داشت: در ابتدای سال ۱۴۰۲ و در مناطقی مثل چهارراه بازار شرایط خوبی از نظر پارک موتورسیکلت نداشتیم، برای این منظور یک پارکینگ موتور سیکلت در طبقه منفی سه پارکینگ زائر ایجاد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: شرایطی فراهم شد تا موتورسواران عزیز از مسیر دسترسی کوچه وحدت به سمت پارکینگ زائر رفته در این پارکینگ پارک کنند تا هم امنیت وسیله نقلیه حفظ شود و هم وضعیت معابر اطراف حرم به دلیل پارک موتورسیکلت دچار آشفتگی نباشد که استقبال خوبی از این طرح شد.

خانه زاد یزدی اظهار کرد: محدوده چهارراه بازار نیاز به یک سری تغییرات دارد که در جلسه اخیر ما با حضور پلیس و ارکان مختلف شهرداری قرار شد یک سری اصلاحات ترافیکی انجام شود و از این شرایط آشفته خارج بشویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که باید ساماندهی شوند، وضعیت پارک موتورسیکلت است افزود: به طور کلی توصیه ما به شهروندان عزیز این است که موتورسیکلت و وسایل نقلیه را در پارکینگ‌هایی که مشخص می‌شود بگذارند تا از جهت امنیت نیز خاطرشان آسوده باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه مسئله موتورسیکلت در شهر قم موضوع یک پژوهش جامع برای چاره اندیشی‌های ترافیکی است گفت: شهر قم در بحث موتورسیکلت‌ها یک شرایط خاصی در کشور دارد و اینکه بتوانیم سطح تصادفات موتورها را کاهش دهیم برای ما مهم است؛ برای این منظور مشاوری را به همکاری دعوت کردیم که در حال تهیه طرح جامع برای این مسئله است.

کد خبر 745214

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)