Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاروان تیم فوتبال تراکتور وارد تبریز شد. تاریخ انتشار: 22:24 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۴۱۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از دفتر ارتباطات و رسانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، شاگردان ساکت الهامی که برای برپایی اردوی نیم فصل، از ۱۸ دی ماه، اردوی خود را در آنتالیا برپا کرده بودند، دقایقی پیش با پرواز هواپیمایی آتا، وارد تبریز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتوری‌ها در این اردوی ۱۱ روزه، تمرینات بسیار سخت و پرفشاری را در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌دادند و در دو بازی تدارکاتی نیز مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

ماردین باشاک اسپور ترکیه و بالکانی کوزوو، دو حریف تدارکاتی شاگردان الهامی در این اردو بودند که به ترتیب، یک تساوی با نتیجه دو بر دو و یک پیروزی با نتیجه دو بر یک، حاصل کار این تیم در این دیدار‌ها بود.

 

بیشتر بخوانید: الهامی: بازی با پرسپولیس نقطه عطفی برای ما در ادامه راه می‌شود

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم تراکتورسازی تبریز تیم ملی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!

به گزارش "ورزش سه"، در تساوی سپاهان و نساجی هرچند توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد اما جذابیت‌های تاکتیکی زیادی را در خود داشت. یکی از بازیکنان مورد اعتماد الهامی بعد از بازگشت به نساجی سعید بیگی بود. الهامی در حضور قبلی خود به این بازیکن اعتماد کرده بود و با توجه به توانایی او برای بازی کردن در چند پست، تبدیل به عضوی از ترکیب ثابت نساجی شده بود. او در خط هافبک و دفاع نساجی در فضاهای مختلف زمین توپ میزند و همین امر باعث شد دیروز هم بعد از تعویض‌های تیم شمالی، در سه پست متفاوت بازی کند.

در دیدار نساجی در نقش جهان هم بیگی ابتدا به عنوان بازیکن در خط میانی پا به زمین گذاشت. در ادامه و بعد از مصدومیت قائدرحمتی سعید به پست هافبک دفاعی رفت و عملکرد قابل قبولی در این قسمت از زمین داشت و موفق شد نبرد در میانه میدان را به خوبی کنترل کند. اما این پایان جابجایی‌های سعید بیگی نبود. او در نیمه دوم به سمت راست خط دفاعی نساجی رفت و به عنوان یک مدافع راست، نمایش خوبی را از خود به جا گذاشت. جالب اینکه آمار بیشترین میزان دوندگی را در نساجی بیگی به نام خود ثبت کرد. در اولین حضور الهامی در سه سال قبل هم بیگی علاوه بر تمام پست‌ها در دیدار مقابل ذوب‌آهن و بعد از اخراج دروازه‌بان نساجی، دقایقی را درون دروازه هم ایستاد. 

در پایان بازی هم سعید یکی از بازیکنانی بود که به شدت مورد تشویق الهامی قرار گرفت و ساکت از عملکرد او راضی بود. نساجی با این یک امتیاز مهم، حالا آماده میزبانی از تراکتور در ورزشگاه وطنی و در آخرین روز فروردین ماه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سازمان لیگ برای خروج تنش از فوتبال؛ پایان بازی لوس بیانیه در لیگ برتر
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • فوری: جدایی خمس از تراکتور منتفی شد
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند
  • کمک داور خارجی VAR در سوپرلیگ ترکیه
  • با کاروان ِ امید و تلاش
  • آیا فوت هوادار تراکتور واقعیت دارد؟
  • خداحافظی محمد نصرتی از تراکتور با استفاده از شعار معروف لیورپول! + عکس