Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@05:15:33 GMT

بهترین راهکارخلاصی از جوش‌های صورت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۸۴۳

با ماساژ صورت و کمک به حرکت مایع لنف، مواد سمی که به صورت آکنه برروی صورت تجمع یافته اند به سرعت از سطح پوست پاک می‌شوند. ناطقان: آکنه صورت یکی از مشکلات شایع پوستی بین عده زیادی از افراد در دنیاست  که برای کمک به درمان آن راهکار‌های درمانی فراوانی وجود دارد.
 
آکنه صورت به دلایل مختلفی به وجود می‌آید که از آن جمله می‌توان به رژیم غذایی نامناسب، دگرگونی‌های هورمونی، استرس، مصرف برخی دارو‌ها و ابتلا به بیماری‌های خاص را نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بروز آکنه صورت به دلیل نوعی ناهماهنگی در دفع مواد سمی از بدن و بروز التهاب در غدد پوستی روی می‌دهد و به شکل آکنه برروی پوست ظاهر می‌شود.

انواع روش‌های درمانی از جمله دارو درمانی، مصرف دارو‌های موضعی و حتی درمان با لیزر و دیگر درمان‌های تهاجمی برای رفع آکنه و جای جوش وجود دارد.

به گفته کارشناسان یکی از راهکار‌ها برای درمان فوری آکنه و جلوگیری از ایجاد آن، ماساژ صورت به ویژه در نواحی است که غدد لنفاوی صورت و گردن وجود دارند.
 
برای انجام ماساژ صورت، افراد ابتدا باید صورت را با آب و مواد شوینده متناسب با نوع پوستشان شسته و خشک کنند. هرنوع آلودگی یا باقی مانده مواد آرایشی بهداشتی می‌تواند سبب تشدید آکنه شود.
 
برای ماساژ صورت را آغشته به روغن نمایید و با نوک انگشتان به آرامی پوست صورت را به صورت دورانی ماساژ دهید تا به بهبود گردش خون کمک کنید. ماساژ صورت برای رفع چین و چروک، خط خنده و خم و درمان آکنه و التهاب صورت کارایی دارد.
 
راهکار فوق‌العاده برای خلاص شدن از جوش‌های صورت

سیستم لنفاوی بدن انسان مسئول جابه جای مواد مغذی و مواد زائد بین بافت‌های بدن و خون است. گره‌های لنفاوی باکتری ها، ویروس‌ها و دیگر مواد خارجی مضر را از بدن انسان خارج می‌کنند.
 
انسداد یا اختلال در عملکرد گره‌های لنفاوی می‌تواند خروج سموم خون از مایع لنف و بدن را با مشکل مواجه کند و به این ترتیب باعث ابتلای افراد به انواع بیماری‌ها شود.

یکی از مشکل‌های شایع در اثر اختلال در عملکرد گره‌های لنفاوری آکنه صورت است. افرادی که دچار مشکل آکنه صورت در نواحی اطراف گوش و چانه هستند می‌توانند با ماساژ صورت خود که به تخلیه مایع لنف کمک می‌کند درمان آکنه صورت خود را تسریع ببخشند و همچنین از به وجود آمدن آکنه جلوگیری کنند.
 
برای کمک به تخلیه بهتر مایع لنف و عملکرد مناسب گره‌های لنفاوی، انجام ورزش به مدت حداقل ۳۰ دقیقه ۳ بار در هفته توصیه می‌شود. انجام ورزش سبب تحرک مایع لنف و خون‌رسانی مناسب به بافت‌های بدن می‌شود و به این ترتیب از تجمع سموم دراطراف صورت جلوگیری می‌شود.
 
راهکار فوق‌العاده برای خلاص شدن از جوش‌های صورت
بیشتر بخوانید: معجزه مصرف صبحانه در درمان تخمدان پلی کیستیک

بهترین تمرین‌های ورزشی برای کمک به عملکرد مناسب گره‌های لنفاوی ورزش هایی چون پیاده روی، شنا، ورزش‌های کششی و هوازی، دوچرخه سواری و ورزش‌های توپ و تور یا ورزش‌های راکتی است.

برای ماساژ صورت می‌توانید از روغن‌های گیاهی، چون روغن آرگان یا روغن رزماری و دیگرروغن‌ها متناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. ماساژ را از نواحی اطراف گوش‌ها در امتداد خط فک و پایین گردن به سمت قفسه سینه شروع کنید و به آرامی پوست صورت خود را چندین بار ماساژ دهید.
 
در کنار ماساژ صورت، توجه به رژیم خوراکی، پرهیز از استرس، نوشیدن آب به میزان کافی و پیگیری درمان‌های موضعی برای رفع آکنه صورت اثر گذار است.
 
راهکار فوق‌العاده برای خلاص شدن از جوش‌های صورت
 
به گفته محققان انقباض بیش از حد عضله‌های صورت می‌تواند منجر به سفت شدن بافت عضله‌ها و اختلال در حرکت مایع لنف و بروز آکنه صورت شود به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند افراد در صورتی که دچار مشکل دندان درد یا عفونت گوش هستند برای رفع مشکل خود  به پزشک متخصص مراجعه کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: راهکار ، جوش ها ، صورت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: راهکار جوش ها صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر طوس کیانی در نشست با مدیران بخش سلامت شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه با متخلفانی که در ازای خدمات درمانی تعرفه‌ها و پول‌های غیر قانونی دریافت می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم افرادی به صورت خودسرانه با افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی و پزشکی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه هنوز تعرفه‌های پزشکی سال جدید ابلاغ نشده است، گفت: هرگونه افزایش قیمت در ویزیت و تعرفه پزشکی خلاف قانون و تخلف محسوب می‌شود و در صورت گزارش، با فردخاطی قاطعانه برخورد می‌شود.

کیانی تاکید کرد: قیمت‌های که در فضای مجازی برای گرانی تعرفه‌ها منتشر می‌شود، صرفاً پیشنهاد و گمانی زنی است؛ اما تاکنون تعرفه‌های پزشکی که براساس اجماع نظر انجمن بیمه گران، نظام پزشکی و هیأت دولت تعیین می‌شود، در سال جدید ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه وزرات بهداشت و درمان و دولت این است با حذف تدریجی تعرفه‌های ارزی، هزینه‌های اضافی بر مردم و بیماران تحمیل نشود.

کد خبر 6080563

دیگر خبرها

  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • از کجا بفهمیم زگیل تناسلی داریم و چگونه باید آن را درمان کنیم ؟
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بهترین راهکار برای کاهش وزن
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند