Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری‌ میان معترضان لبنانی و نیروهای ضد شورش در بیروت بالا گرفته و این نیروها برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری النشره، با بالا گرفتن دوباره درگیری‌ها میان معترضان لبنانی و نیروهای امنیتی این کشور در اطراف ساختمان پارلمان در بیروت، این نیروها با استفاده از گاز اشک‌آور، آب پرفشار و گلوله‌های پلاستیکی سعی در متفرق کردن معترضان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته برخی منابع، این درگیری‌ها منجر به زخمی شدن تعدادی از معترضان در مقابل ساختمان پارلمان این کشور در بیروت شد.

از سوی دیگر صلیب سرخ لبنان گزارش داد: تا این لحظه ۴۰ دستگاه خودرو آمبولانس به محل درگیری‌ها اعزام شده و ۳۰ زخمی به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتراضات لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت

یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افشا کرد «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه به تازگی از مناطق درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر بازدید کرده و با تعدادی از نیروهای این جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرد.

این منبع در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «العربی الجدید» اظهار کرد: در رایزنی‌هایی که به تازگی میان سران جنبش در داخل انجام شد، السنوار، رئیس حماس در خارج را از شرایط مقاومت در نوار غزه آگاه کرده و بر اساس آمار و گزارش‌های میدانی دقیق بر موضعگیری قدرتمند مقاومت و صلابت و اقتدار آن در مواجهه با نیروهای رژیم اشغالگر تاکید کرد.

این منبع درباره مطالبی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی در مورد السنوار منتشر می‌کنند، گفت: اینکه گفته می‌شود السنوار در تونل‌ها منزوی و پنهان شده، تنها ادعایی از سوی نتانیاهو و دستگاه‌هایش با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست او در تحقق اهداف اعلام شده برای حمله به غزه در برابر افکار عمومی اسرائیل و هم‌پیمانان آن است و السنوار به عنوان رهبر جنبش، در حال انجام کار خود در میدان نبرد است.

پس از تایید صحت خبر حضور السنوار در خیابان‌های غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت و بازدید او از مناطق درگیری، این اظهارات ساکنان اراضی اشغالی را به خروش آورده و سونامی را در افکار عمومی آن ایجاد کرد.

روزنامه عبری زبان «یسرائیل هیوم» به نقل از برخی منابع اطلاعاتی صهیونیست صحت خبر خروج السنوار از تونل‌ها به غزه را تایید کرد.

ستاد خانواده‌های اسرای صهیونیست اعلام کرد، عکس السنوار در خیابان‌های غزه در حالی که اسرا در تونل‌ها می‌میرند، در حقیقت تصویر شکست اسرائیل و کابینه جنگ است.

دوشنبه روزنامه «نیویورک تایمز» آمریکا به نقل از چند مسوول رژیم صهیونیستی و مسوول آمریکایی درباره قدرتی که حماس پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه از آن برخوردار است، نوشت.

برخی مسوولان سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفتند، حماس و دیگر تشکل‌های مسلح فلسطین هنوز توانایی‌های متعددی روی زمین و زیر آن داشته و هنوز توان بسیاری برای مقاومت و ادامه دادن به جنگ دارند.

این منابع افزودند، حدود چهار تا ۵۰۰۰ نیرو در شمال غزه با وجود محاصره شدید در تمامی مناطق آن مقاومت کردند در حالی باور داشتیم این دلیل برای ضعف و تسلیم شدن کافی است.

سخنگوی سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: احتمالا زمانی که جنگ تمام شود، حماس به عنوان قدرتی در غزه باقی می‌ماند.

این مسوولان اطلاعاتی اعتراف کردند، با وجود خسارات سنگینی که حماس متحمل شده، اما بخش بزرگی از سران ارشد آن در غزه هنوز در داخل مراکز عملیاتی با صلابت حضور دارند.

نیویورک تایمز در ادامه به نقل از برخی مسوولان آمریکایی نوشت، تونل‌ها به حماس امکان بقا داده و به محض توقف جنگ در غزه حماس صفوف خود را ساماندهی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم