Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بهشتی یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک قم بیان کرد: اجرای تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) به مزیت حرم نما بودن خیابان امام با بیش از ۸۰ سال سابقه آسیب می‌زند.

وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت‌های این تقاطع این طرح خارج از ضوابط ترافیکی موردبررسی قرارگرفته است.

وی با اشاره به مساله تقاطع‌های غیرهمسطح بیان کرد: به‌صورت متوسط هرسال ۴ تقاطع غیرهمسطح در استان قم اجراشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در اجرای این تقاطع علاوه بر ضوابط ترافیکی و کارشناسی باید مباحث سیما و منظر شهری و معماری هم موردتوجه قرار بگیرد.

بهشتی تاکید کرد: در طرح جامع ترافیک شهری احداث تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام به‌عنوان یکی از ۶ اولویت اصلی قرار ندارد.

وی ابراز کرد: با اجرای این طرح همچنان خیابان امام(ره) باید نقش حرم نما بودن خود را حفظ کرده و تغییرات و انحرافات احتمالی در خیابان کیوانفر و معابر پیرامونی اعمال گردد.

بهشتی تاکید کرد: همچنین با طولانی کردن زیرگذر و ایجاد یک راست‌گرد به خیابان زینبیه و میدان سعیدی می‌توان نقش حرم نما بودن خیابان امام را حفظ کرد.

وی عنوان کرد: تعیین تکلیف تقاطع‌های غیرهمسطح درون‌شهری طبق قانون بر عهده کمیسیون ماده ۵ می‌باشد.

وی گفت: طبق نظر شورای حل اختلاف، شهرداری قم در اجرای این طرح باید به‌صورت کامل به ضوابط طرح جامع ترافیک و طرح تفصیلی شهر پایبند باشد.

بهشتی تاکید کرد: نظر شورای اسلامی شهر قم در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح کیوانفر به خیابان امام(ره) با روح کارشناسی در تعارض است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان قم شورای اسلامی شهر شهرداری قانون قم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر غلامیان پیش از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم اظهار کرد: اداره کل تعزیرات موظف به افزایش نظارت‌ها و بازرسی‌ها از بیمارستان‌ها بوده و تخلفات گزارش شده از واحدهای درمانی به دستور استاندار قم رسیدگی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: گزارش های قیمت گذاری‌ها و مشکلات حوزه دارو از طریق استاندار قم به معاون اول ریاست جمهوری ارائه شده تا این مسائل سازماندهی شوند.

وی ابراز کرد: منعطف کردن مسائل معیشتی و برخورد با متخلفان و اخلال گران بازار به جدیت در استانداری قم دنبال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: تغییرات قیمت‌های بازار کماکان موجب اعتراض مردم می‌شود و ما نیز موظف به رسیدگی مطالبات آنها هستیم.

طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری» دو موضوع حائز اهمیت استان قم است و از اتاق اصناف نیز انتظار می‌رود تا در اجرای آن اهتمام جدی داشته باشد.

کد خبر 6081001

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان