Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریتیمو در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال موفق شد در بازی مقابل فامالیکائو در وقت‌های اضافی گل خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو در خانه فامالیکائو تیم سوم جدول رده‌بندی به میدان رفت و در شرایطی که تا دقایق پایانی با یک گل پیش بود در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی امیر عابدزاده 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در شرایطی که می‌رفت یک کلین شیت درخشان ثبت کند اما در دقیقه 6+90 دروازه اش باز شد.

ماریتیمو در حال حاضر با 20 امتیاز در رده یازدهم ایستاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال پرتغال کلین شیت رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از ساعت‌ ۱۷:۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد. مس که به دنبال تداوم روزهای خوبش در خانه بود کار را تهاجمی آغاز کرد اما با تساوی بدون گل راهی رختکن شد.

با وجود تداوم برتری مس در نیمه دوم این نفت بود که در دقیقه ۷۵ به گل رسید؛ شیخ ویسی برای حفظ رکورد کلین شیت های متوالی اش پنالتی حریف را مهار کرد اما روی ریباند دروازه اش باز شد.

حسین فلاح در دقیقه ۸۰ این‌گل‌را جبران کرد اما گل تساوی مس با تصمیم عجیب داور وتو شد. حملات ادامه دار شاگردان کلانتری سرانجام در دقیقه ۸۵ نتیجه داد و اکبر آفاق یک پنالتی برای مس به دست آورد.

محمدرضا زینال خیری این پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نتیجه ۱-۱ شود. نیمه دوم پر اتفاق دو تیم ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌داشت اما توپی در این دقایق از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار با تساوی به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • ولوز ۰-۲ آرسنال: پیروزی باارزش بعد از هفته کابوس‌وار
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • پیروزی سخت ایران مقابل بحرین در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
  • علی علیپور جایگاهش را پس گرفت