Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  عباس سروری ظهر امروز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، شعار محوری دهه فجر امسال را " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" اعلام کرد و اظهار داشت: جهت اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال ۲۲ کمیته تخصصی در سطح نهاد‌ها ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر اساس برنامه‌ای منسجم پیش بینی شده امسال حدود ۱۲ هزار برنامه در نقاط مختلف در همه شهرستانها، بخش‌ها و روستا‌ها برگزار شود.

این مسئول بیان کرد: این برنامه‌ها از شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است، ادامه خواهد داشت.

سروری مردمی کردن برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان داشت: امید، بالندگی و کارآمدی نظام در برنامه‌های دهه فجر امسال از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

او با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها در راستای اهداف و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است، گفت: هر دستگاه و کارگروهی متناسب نمایشگاه ویژه‌ای برگزار می‌کنند تا مردم از دستاورد‌ها بازدید کنند و در جریان روند پیشرفت امور نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه دهه مبارک فجر تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

کد خبر 6063387 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان
  • ویژه برنامه های شبکه تهران سیما در شب های قدر
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • «رمضان گرد» و «زورخانه گردی» تا ۱۱ فروردین در اصفهان برپاست
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند