Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@16:46:38 GMT

نفتالی بنت جنایتکار جنگی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۱۲۹

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد نفتالی بنت، وزیر جنگ اسرائیل با تصمیم‌های خود اصرار دارد در صدر لیست جنایتکاران جنگی رژیم اشغالگر قرار بگیرد.

اخبار بین الملل - این بیانیه در واکنش به محدودیت تعدادی از فعالان صهیونیست که به همبستگی با فلسطینی‌ها می‌پرداختند، از سوی وزیر جنگ رژیم اشغالگر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است محدود کردن فعالیت افرادی که با فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند اعترافی مستقیم به جنایاتی است که بنت علیه ملت فلسطین انجام خواهد داد؛ همچنین تعرض آشکار به آزادی‌های عمومی و آزادی بیان افراد است. به علاوه آنکه اذعانی رسمی به این موضوع است که اسرائیل دولتی فاشیست، نژادپرست و غیردموکراتیک است.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد نفتالی بنت دنبال آن است که بیشترین اقدامات را در راستای سیاست حزب راستگرای حاکم انجام دهد که از جمله آن‌ها تلاش برای الحاق بخش بیشتری از کرانه باختری به فلسطین اشغالی، افزایش شهرک‌سازی و افزایش تعداد شهرک‌نشینان است.

تشکیلات خودگردان تاکید کرد، تصمیم اخیر وزیر جنگ اسرائیل این فرصت را به ارتش رژیم صهیونیستی می‌دهد که فعالیت بسیاری از سازمان‌های حقوقی و انسانی را محدود کند.

وزارت خارجه فلسطین در پایان درباره پیامد‌های تصمیم نفتالی بنت و تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی هشدار داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین اخبار بین الملل جنگ رژیم صهیونیستی فلسطین نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 گروهی از کاربران یوتیوب ویدیوی تبلیغی را دیدند که در واقع تبلیغات وزارت امورخارجه رژیم اسرائیل است. در این ویدیوی تبلیغاتی بخشی تقطیع شده از بیانات رهبری به همراه تصاویری از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران در دمشق منتشر شده و سپس تصاویری از لندن قرار داده شده و ادعا می‌شود مقصد بعدی موشک‌ها انگلیس است. این ویدیو در ادامه می‌خواهد قبل از آنکه دیر شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی تحریم شود! این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • ویدیوی تبلیغی وزارت خارجه اسرائیل از حمله ایران!
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • موضع‌گیری موریتانی و مصر درباره غزه
  • ماشین جنگی اسرائیل در رفح زمینگیر می‌شود
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟