Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@09:47:04 GMT

مدارس کدام استان‌ها فردا دوشنبه تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۲۴۰

مدارس کدام استان‌ها فردا دوشنبه تعطیل است؟

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: سرما و یخبندان، مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر را در نوبت صبح فردا تعطیل کرد.

مهدی محمدپور در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار کرد: با توجه سرمای هوا و احتمال یخبندان معابر، فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین مراکز پیش دبستانی و ابتدایی سردشت و تمامی مدارس سیلوانای ارومیه در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
برخی از مدارس استان اردبیل فردا تعطیل است برخی از مدارس سطح استان اردبیل در سومین روز متوالی به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام شد.

روز دوشنبه ۳۰ دیماه ۹۸ در اردبیل و نیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در نمین و سرعین تمامی مقاطع تحصیلی و در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول روستایی و در خلخال، شاهرود و خورش رستم پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی، انگوت و کوثر فقط مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل می‌باشد.

همچنین در خلخال و خورش رستم متوسطه دوره اول با یک ساعت تاخیر و در شاهرود متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در کوثر ابتدایی و متوسطه دوره اول با یک ساعت تاخیر و در گرمی و انگوت ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل است مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به دلیل یخبندان و سرمای هوا مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

خیرالله رحمانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

وی افزود: مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی طی روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه در تمامی نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان قزوین تعطیل بود.
برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی تعطیل شد برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی به دلیل بارش شدید برف و کولاک در روز دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از مدارس استان به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دو شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل شد.

در منطقه تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس شهری و روستایی مراغه در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل شد. مدارس شهری مراغه در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است و مدارس روستایی نیز شامل کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در سراب نیز همه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در چاراویماق همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در بستان آباد نیز تمام مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.
بارش برف تمامی مقاطع تحصیلی زنجان را در دومین روز متوالی تعطیل کرد رییس روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اعلام کرد: به دلیل بارش برف، کولاک و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نوبت صبح روز دوشنبه ناحیه یک و ۲ زنجان، زنجانرود و ایجرود تعطیل است.

رهبر طوماری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدارس زنجان به دلیل بارش برف و برودت هوا روز ۳۰ دی ماه در دومین روز متوالی تعطیل اعلام شده است.

این مسؤول ادامه داد: بارش برف، کولاک و برودت هوا تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نوبت صبح و بعدازظهر روز یکشنبه ناحیه یک و ۲، انگوران، زنجانرود، ایجرود و ماهنشان ابهر، خرمدره، بزینه رود، سجاسرود، سلطانیه و بخش مرکزی خدابنده در نوبت صبح به تعطیلی منتهی شد.

هم‌اکنون حدود ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
تعطیلی برخی مدارس در تهران و کرج سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات تعطیلی مدارس مناطق مختلف شهر تهران را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود ثقفی در این باره گفت: فردا به علت برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق یک تا ۵ تعطیل هستند و در سایر مناطق نیز فقط مدارس دوره ابتدایی تعطیل هستند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۳۰ دی به علت برودت هوا و لغزندگی معابر خبر داد.

عباس معبودی در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی قدس، ملارد، شهریار، بهارستان ۱و ۲، چهاردانگه، اسلامشهر، ری ۱و ۲، کهریزک فشافویه، رباط کریم فردا فقط نوبت صبح تعطیل هستند.

او افزود: همچنین مدارس فیروزکوه، دماوند در کلیه مقاطع صبح و عصر و رودهن و پردیس کلیه مقاطع فقط نوبت صبح فردا تعطیل هستند.
مدارس طالقان و بخش آسارا فردا تعطیل است آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه تعطیل است.
به گزارش خبرنگار مهر، آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.
گفتنی است مدارس دیگر شهرستان‌های استان البرز فردا دایر است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افغانی» از دلار سودآورتر شد!

هر افغانی در بازار تهران در حدود ۸۴۴ تومان قیمت دارد این در حالی است که قیمت فروش هر افغانی در روز‌های ابتدایی اسفندماه برابر با ۷۶۴ تومان بوده است.

در قیاس با این رقم میزان افزایش قیمت دلار در همین محدوده زمانی یعنی ابتدای اسفند در قیاس با روز‌های ابتدایی فروردین برابر با ۶ درصد برآورد شده است.

بر اساس این گزارش در روز‌های ابتدایی اسفند بهای هر دلار آمریکا برابر با ۵۶ هزار و ۶۳۵ تومان بوده است. میزان افزایش قیمت در این دوره زمانی محدود به ۶ درصد بوده و هر لار در شرایط کنونی، یا به عبارتی در آخرین قیمت سال گذشته و پیش از تعطیلات نوروز برابر با ۵۹ هزار و ۹۹۰ تومان بوده است.

میزان رشد قیمت افغانی در بازار ایران در سال ۱۴۰۲، قابل توجه بوده است. طبق آمار‌های ارائه شده هر افغانی، در این دوره زمانی بیش از ۴۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش قیمت افغانی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۲ برابر با ۵۸۵ تومان بوده است. این نرخ به ۸۴۴ تومان در شرایط کنونی رسیده و در نتیجه اگر فردی در ابتدای سال گذشته بخشی از سرمایه خود را به پول افغانستان تبدیل می‌کرد، معادل ریالی آن رشدی ۴۱ درصدی را شاهد بود.

منبع: اقتصاد صد

tags # افغانستان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • در این تصویر دو دوره کاملا متفاوت از فناوری را به شکلی جالب مشاهده می کنید/ شما در کدام سمت هستید؟!
  • تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه به فضای ورزشی 
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی از ۱۸ فروردین
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • «افغانی» از دلار سودآورتر شد!