Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه شماره 2 آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران درباره دلایل سقوط هواپیمای اوکراینی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیانیه شماره یک آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران که در روز 23 دی 1398 منتشر شد به نتایج پژوهش‌ها و مطالعات علمی در خصوص «علت‌یابی سانحه‌ی دلخراش هواپیمای مسافربری اوکراینی» اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه شماره یک آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر به دو پرسش اصلی، پاسخ داده شده است:

علت اصلی وقوع سانحه‌ی هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین چیست؟

فاعل وقوع علت اصلی این سانحه چه کسی است؟

بر اساس منطق علمی دانش سایبرنتیک از یک سو و اطلاعات و اسناد متقن در اختیار از سوی دیگر محرز گردید که سانحه‌ی رخ داده به‌دلیل اعمال عملیات فریب بر سیستم فرماندهی و کنترل سامانه‌ی پدافند موشکی ایران واقع شده و نقش خطای انسانی در آن منتفی است.

همچنین محرز شد فاعل اصلی و آگاه در سانحه‌ی مذکور، ایالات متحده‌ی آمریکا است که ضمن اطلاع از کاربری غیرنظامی هواپیمای اوکراینی، از طریق عملیات فریب فرماندهی و کنترل این جنایت بزرگ را مرتکب شده است.

پس از انتشار بیانیه شماره 1 آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر در چند روز اخیر، سؤالات و ابهامات بسیاری مطرح شد که پژوهشگر ارشد این آزمایشگاه از طریق مصاحبه با رسانه‌های رسمی به آنها پاسخ داد.

بیانیه شماره 2 آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر دانشگاه تهران درباره دلایل سقوط هواپیمای اوکراینی تا ساعاتی دیگر منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای سایبری هواپیمای اوکراینی سقوط هواپیمای اوکراینی حادثه سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در یک سال گذشته در آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تحت پوشش این دانشگاه به ۸۹ هزار و۵۵۱ نفر از شهروندان، ۳۸۲ هزار و ۷۵۰ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است.

محمد قربانی گفت: از مجموع خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه، در آزمایشگاه‌های مراکز تربت حیدریه به ۵۲ هزار و ۶۵۳ نفر ۲۲۶ هزار و ۲۸۴ خدمت، در آزمایشگاه‌های مراکز زاوه به ۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر ۹۰ هزار و ۵۵۰ خدمت و در آزمایشگاه‌های مه ولات به ۱۴هزار و ۳۶ نفر ۶۵ هزار و ۹۱۶ خدمت آزمایشگاهی ارائه شده است که در نوع خود بی‌نظیر می‌باشد.

وی گفت: در حال حاضر ۹ آزمایشگاه و ۲۲ مرکز نمونه‌گیری در معاونت بهداشت دانشگاه و مراکز خدمات جامع سلامت فعال هستند و به همشهریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره "طرح نور" منتشر شد /جزییات
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • بازآفرینی تصویر عطار نیشابوری توسط عمار تفتی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • انعقاد ۱۴ قرارداد پژوهشی در دانشگاه بیرجند در فروردین امسال
  • رصد آموزش امنیت سایبری به یک کارگروه دائمی نیاز دارد/ اگر حوزه سایبر متخصص باشد، امنیت سایبری فوق تخصص است!