Web Analytics Made Easy - Statcounter

توضیحات پلیس درمورد عدم برخورد با کامیون‌ها در برخی از بزرگراه‌ها، ولایت در دین همانند قطب‌نما در کشتی است، بررسی بودجه 99 اصفهان تا 27 بهمن ماه، کاهش 3.8 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در اصفهان، کشف 300 میلیاردی کالای ساختمانی احتکار شده در اصفهان؛ پربازدیدترین خبرهای روز گذشته خبرگزاری فارس اصفهان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (یکشنبه 29 دی ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

فارس من| توضیحات پلیس درمورد عدم برخورد با کامیون‌ها در برخی از بزرگراه‌ها

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تردد خودروهای سنگین مثل کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع است، اما به دلیل نبود جاده جایگزین، با تردد کامیون‌ها در اتوبان‌های جنوب شهر برخورد نمی‌کنیم.

ولایت در دین همانند قطب‌نما در کشتی است

حجت الاسلام عالی گفت: ولایت در دین همانند قطب‌نما در کشتی است، همانطور که یک کشتی هرچقدر هم که زیبا باشد بدون قطب‌نما به مقصد نمی‌رساند، نماز بدون ولایت نیز انسان را هدایت نمی‌کند.

نصر اصفهانی: بررسی بودجه 99 اصفهان تا 27 بهمن ماه

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ارائه لایحه بودجه گفت: تا روز پنجشنبه 10 بهمن بودجه بررسی و سپس در جلسات تلفیق کار شروع خواهد شد و در روز 27 بهمن بررسی بودجه نهایی را در جلسه علنی انجام خواهیم داد.

کاهش 3.8 درصدی تلفات حوادث ترافیکی در اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: تعداد افرادی که در سال 98 جان خود را از دست داده‌اند نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.8 درصد کاهش یافته است.

کشف 300 میلیاردی کالای ساختمانی احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات هوشمندانه و ضربتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در کشف محموله بزرگ کالای ساختمانی احتکار شده به ارزش 300 میلیارد ریال خبر داد.

جهت بازدید روی عنوان هر خبر کلیک کنید.

انتهای پیام/63086/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دین ولایت کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از گسترش فاجعه در منطقه غزه، برقراری آتش بس فوری و گسترده است، از شورای امنیت خواست تا موضوع تحریم اسرائیل را فوراً بررسی کند و بودجه آژانس آنروا نیز دوباره تامین شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد شب گذشته طی سخنرانی خود در نشست شورای امنیت، تاکید کرد که تصویب قطعنامه شماره 2728 شورا به وضوح اقدامی ناکافی بوده، زیرا به سادگی رعایت نشده است و این روند باید منجر به اعمال تحریم‌هایی علیه ناقض آن، یعنی طرف اسرائیلی شود. 

این دیپلمات روس تاکید کرد که برقراری آتش بس در این منطقه کوچک محصور شده، دسترسی ایمن و بدون مانع به کمک‌های بشردوستانه را برای همه مردم غزه نیازمند را تضمین کرده و به جلوگیری از تهدید فزاینده گسترش بیشتر بحران در کل منطقه کمک خواهد کرد. 

نبنزیا گفت: قطعنامه 2728 شورای امنیت به وضوح کافی نبود و به سادگی اصلاً اجرا نشد. ماه رمضان گذشت و موضوع برقراری طولانی مدت آتش بس دوباره حاد شده است. ما از این واقعیت نتیجه می‌گیریم که شورای امنیت سازمان ملل در آینده نزدیک باید دوباره به بررسی این موضوع بازگردد. بار دیگر یادآوری می‌کنم: عدم رعایت قطعنامه‌های لازم الاجرای شورای امنیت باید منجر به اعمال تحریم‌هایی علیه طرف ناقض آن شود. و ما معتقدیم که شورا باید این موضوع را فوراً بررسی کند.

درخواست احیای فوری بودجه کامل آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی

نماینده دائم روسیه همچنین در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت، گفت که بودجه آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور میانه (UNRWA) باید به طور کامل از سر گرفته شود. واسیلی نبنزیا افزود: «آژانس آنروا تنها کانالی است که به فلسطینی‌ها هم در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و هم در لبنان، اردن و سوریه همسایه کمک می‌کند. و تا زمانی که حل و فصل عادلانه وضعیت آنها به عنوان بخشی از حل و فصل مناقشه فلسطین و اسرائیل حاصل نشده باشد، این آژانس باید همچنان فعالیت داشته و به مردم کمک کند.»

این دیپلمات روس یادآور شد: با این حال، از زمان تشدید درگیری ها بین فلسطین و اسرائیل، حدود 2 میلیون فلسطینی مجبور به ترک خانه های خود شده اند که برخی از آنها به موسسات تحت نظارت آنروا پناه بردند که علیرغم وضعیت بشردوستانه و بین‌المللی آنها، همچنان مورد هدف حملات  اسرائیل قرار گرفتند.

نماینده دائم روسیه نسبت به تصمیم تعدادی از کمک کنندگان کلیدی مبنی بر تعلیق کمک مالی به UNRWA به دلیل اتهاماتی مبنی بر همکاری کارکنان آن با جنبش حماس، ابراز حیرت و خشم کرده و افزود: ما به طور قاطعانه تلاش‌ها برای بی اعتبار کردن این آژانس  از طریق کمپین‌های اطلاعات نادرست را محکوم می‌کنیم. ما معتقدیم که بودجه آنروا حتی قبل از پایان تحقیقات باید به طور کامل بازیابی شود، ضمن اینکه تحقیقات در زمینه ارتباط آن با حماس نیز باید واقع بینانه باشد و نه تنها اطلاعات ارائه شده توسط اسرائیل، بلکه اطلاعات فلسطینی‌ها را نیز در نظر بگیرد.

چندی پیش، مارتین گریفیتس، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد گفت که آژانس آنروا (UNRWA) بخش مهمی از روند ارسال و توزیع کمک‌های بشردوستانه در نوار غزه است و تلاش‌ها برای بیرون راندن آن از منطقه باید متوقف شود. او افزود که "دسترسی، تجربه و اعتبار" آژانس منحصربه‌فرد است، چیزی که هیچ سازمان دیگری ندارد.

هشدار درباره تمام شدن بودجه «آنروا»آنروا: غزه به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده استشکست رژیم صهیونیستی در اجماع سازی علیه آژانس امدادرسانی آنروا

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • بررسی جداگانه لایحه کمک به اوکراین و اسرائیل در کنگره آمریکا
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته