Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «هیام» با کارگردانی محمد درمنش، بازتابی از مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایت ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی، از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «حسان» دانشجویی فلسطین الاصل و تبعه انگلستان برای ازدواج با دختر مورد علاقه اش «هیام» عازم اردوگاه «جنین» در فلسطین اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قصد دارد پس از ازدواج برای ادامه تحصیل و زندگی به انگلستان بازگردد. جشن عروسی آن ها در یک محفل کوچک اما گرم برگزار می شود. با حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه ، آنان که در حال خروج هستند در ایست و بازرسی نیروهای اشغالگر از یکدیگر جدا می شوند. با بازداشت حسان و با ادامه حملات خشونت بار صهیونیست ها به فلسطینی ها او زخمی می شود. حسان در دیدار مجدد با هیام پیشنهاد می دهد که زودتر از فلسطین خارج شوند و به انگلستان بروند اما با مخالفت هیام که تمایلی به ترک فلسطین ندارد به این نتیجه می رسند تا در کنار سایر مبارزان فلسطینی به جنگ با سربازان صهیونیستی ادامه دهند و....

جهاد سعد، ریم علی ، کفاح الخوص ، عابد فهد ، سامر عمران ، در فیلم هیام با تهیه کنندگی مهدی همایون فر نقش آفرینی کرده اند.

دوشنبه 30 دی ساعت 1:00 به وقت تهران فیلم سینمایی «هیام» در مدت زمان 100 دقیقه و محصول شبکه الکوثر بر روی آنتن این شبکه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین شبکه الکوثر روز غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید

به گزارش رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت لبنان، این گروه صحنه‌هایی از عملیات خود در هدف قرار دادن سکوی گنبد آهنین در شهرک کفار بلوم در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد‌های تهاجمی را منتشر کرد.

در تحولی دیگر در مرز‌های لبنان و فلسطین اشغالی، منطقه «المطله» نیز هدف حمله نیروه‌های مقاومت لبنان قرار گرفت.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه المطله در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.

این حمله پس از آن صورت گرفت که ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای اسرائیل به حومه شهر خیام در جنوب لبنان از سر گرفته شد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد. رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیرو‌های مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می‌زند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به نفع غزه رقم خواهد زد
  • پاسخ ایران، بزرگ و بی‌نظیر بود/ تل‌آویو قادر به ادامه جنگ نیست
  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است