Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@23:31:09 GMT

عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۳۹۶

عکس ؛ قربانی جدید ستاره سرخپوشان

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لحظات پایانی موفق به باز کردن دروازه منچستریونایتد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونایتد نیز مانند دیگر رقبای لیگ برتری حرف خاصی برابر لیورپول نداشت و در شرایطی که شاگردان یورگن کلوپ امشب موقعیت های قابل توجهی را از دست دادند، در نهایت ۰-۲ شیاطین سرخ را مغلوب کرده و با ۱۶ امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی رده دومی، یک گام دیگر به فتح لیگ برتر نزدیک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امشب محمد صلاح برای اولین بار در لیگ برتر موفق به گلزنی برابر منچستریونایتد شد.

حالا محمد صلاح در باز کردن دروازه ۲۳ رقیب از ۲۴ تیمی که در لیگ برتر مقابل شان بازی کرده توانسته موفق عمل کند و فقط این اتفاق برابر سوانسی رخ نداده است.

در اوقات تلف شده و هنگامی که مدافعان یونایتد و حتی داوید دخیا نیز برای زدن گل تساوی پیش کشیده بودند، آلیسون با یک شروع مجدد فوق العاده محمد صلاح را در موقعیت تقریبا تک به تک قرار داد تا او توپ را از بین پاهای دروازه بان یونایتد عبور داده و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

حالا لیورپول با کسب این پیروزی، از ۹۳ امتیاز ممکن اخیر در لیگ برتر ۹۱ امتیاز گرفته و در این فصل حداقل یک بار موفق به غلبه بر تمام تیم های حاضر در لیگ برتر شده است. با این آمار، تردیدی نیست که مرسی سایدی ها شایسته فتح این جام بعد از سه دهه هستند و در این مسیر محمد صلاح نقش قابل توجهی ایفا کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد صلاح منچستریونایتد لیورپول لیورپول محمد صلاح منچستریونایتد محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دیدار مقابل کریستال پالاس که با شکست یک بر صفر تیمش همراه شد، هرگز عملکرد خوبی نداشت.
محمد صلاح از ابتدا در بازی لیورپول-کریستال پالاس حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. 

صلاح در این مسابقه دو شوت زد که ضربه اول از داخل محوطه جریمه در نیمه اول شلیک شد که توسط دروازه‌بان مهار شد اما ضربه دوم نزدیک بود به گل برسد اما توپ به شکلی باورنکردنی به هدر رفت.

در آن موقعیت، صلاح در داخل محوطه شش قدم صاحب توپ شد و آن را با پای چپ به سمت داخل چرخاند، اما طارق میشل، مدافع کریستال پالاس توپ را کنترل کرد و ضربه کرنر را دفع کرد.

او در بسیاری از سایت‌های آمار و ارقام نمره ۶.۷ دریافت کرد و این در حالی است که دیگر مهاجمان لیورپول یعنی داروین نونیز و لوییس دیاز به ترتیب ۶.۹ و ۶.۸ نمره گرفتند.

شایان ذکر است که محمد صلاح با زدن 17 گل در لیگ برتر انگلیس با ارلینگ هالند سه گل فاصله دارد و این هفته‌ها نتوانسته از فرم ضعیف هالند استفاده کند و اختلاف را از بین ببرد.

دیگر خبرها

  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • لیگ برتر انگلیس؛ تغییر معادلات قهرمانی با شکست لیورپول و آرسنال
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید