Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: پروژه‌های سیل باید تا پایان امسال به بهره‌برداری برسند.

حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اعتبارات حدود ۱۰۳ میلیارد تومان در بحث سیل و متعاقب آن تخصیص مناسب، روند پروژه‌های سیل در استان خوب است.

وی ادامه داد: بیشترین اعتبارات سیل در بین شرکت‌های آبفا کل کشور مربوط به ماست که این مهم با پیگیری مسئولان استان حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرموند اضافه کرد: با توجه به اعتبارات در مناطق سیل‌زده مشکلات را رفع و نقاط خطردار را ایمن کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان افزود: مابقی پروژه‌ها هم در حال فعالیت هستند و نسبت به خسارات، پیشرفت خوبی داریم.

وی بیان کرد: در فصل سرما پروژه‌ها تعطیل نشده و به قدرت ادامه می‌دهند تا طبق برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند.

کرموند در پاسخ به پرسشی که طبق برنامه زمان‌بندی چه زمانی پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد؟ گفت: باید تا پایان سال جاری پروژه‌ها تکمیل شوند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات

استاندار اردبیل گفت: باید تأمین اعتبارات برای پروژه‌ها با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه _هشتم فروردین_ در نشست بررسی روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولویت در تکمیل پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی بوده و لازم است دستگاه‌ها نسبت به احصا و اعلام اقدامات شاخص خود در خصوص تکمیل پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه مربوط اقدام کنند.

وی افزود: لازم است زمان‌بندی تکمیل پروژه‌های عمرانی هر دستگاه اجرایی استان اردبیل تعیین و طی برنامه‌ای ارائه شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید جذب اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه از محل‌های مختلف اعم از استانی، ملی و یا مولدسازی مد نظر دستگاه‌ها باشد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سال ۱۴۰۳ در این راستا انجام شود.

عاملی با تأکید بر استفاده مؤثر از فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی ادامه داد: دستگاه‌ها به غیر از کارهای عمومی مرتبط با خود، آن دسته از کارهای شاخص را که می‌توانند در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری کنند، اعلام و ملزومات مورد نیاز برای تسریع در اجرای پروژه را مشخص کنند تا نسبت به پیگیری و تأمین این ملزومات اقدام و همکاری شود.

وی گفت: همچنین مدیران نسبت به اعلام برنامه سالیانه خود به استانداری اردبیل به‌منظور ترسیم برنامه اجرایی برای سال جاری در استان و پیگیری جذب اعتبار و هماهنگی با وزارتخانه‌ها اقدام کنند.

کد خبر 739794

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ارتقا شبکه بیتروان پیرسلمان
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • پایگاه امداد نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال