Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی عصر یکشنبه در نشست بررسی برنامه‌های ایام فاطمیه دوم در استان بوشهر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی بانوان در ایام فاطمیه دوم فعالیت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در هیئت‌های مذهبی بانوان آموزه‌های اخلاقی، رفتاری، سبک زندگی بر اساس سیره زندگانی و شخصیتی حضرت زهرا (س) مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر همکاری دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برگزاری مراسم هیئت‌های مذهبی در شهرها و روستاها بیان کرد: فضا سازی محیطی بر اساس انقلاب فاطمی مورد توجه هیئت‌های مذهبی قرار دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی، موکب‌های مختلف پذیرایی از دیگر برنامه‌های مهم هیئت‌های مذهبی دانست و گفت: این ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها در شهرها، روستاها، میدان‌های اصلی و جاده‌ها ایجاد می‌شود.

نوشادی اضافه کرد: شورای هیئت‌های مذهبی در عرصه برگزاری مراسم و آئین‌های مختلف دینی، انقلابی، مذهبی و اجتماعی نقش مهمی دارد که در این راستا ویژه برنامه‌های این ایام در طول سال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای فاطمیه دوم جلسات و نشست‌های مختلفی در استان‌ها تشکیل شده است اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی برای برپایی مراسم ایام فاطمیه دوم در استان‌ها ساماندهی و سازماندهی می‌شوند.

نوشادی بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری مراسم ایام فاطمیه دوم تدوین شده است که امید می‌رود با همکاری همه دستگاه‌های مسئول، برنامه‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند بهترین استفاده از آن کنند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از تجمع و اجتماع فاطمی در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجتماعات در میدان‌های بزرگ شهرهای استان‌ها همزمان با ایام دوم فاطمیه از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 4830049

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ایام فاطمیه شورای هیئت های مذهبی استان بوشهر قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس ایلام سیل سیستان و بلوچستان بوشهر گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جشنواره بزرگ بیدمشک ارومیه  از پنجم فروردین  در محوطه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار می شود.

 

این جشنواره که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برنامه‌ریزی شده و به میزبانی این سازمان ترتیب یافته است   با هدف برندسازی شهری محصولات فرعی بیدمشک شامل نقل و عرق این گیاه معطر و دارویی برگزار می‌شود.

برپایی غرفه‌های متنوع با موضوعات گردشگری، فرهنگی و هنری همچنین توجه ویژه به آئین عرق‌کشی بیدمشک از جمله تدارکات دیده شده به مناسبت این جشنواره است که شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند از آن‌ها بازدید کنند و به صورت زنده شاهد عرق‌کشی بیدمشک باشند.

تمام غرفه‌های این جشنواره به صورت رایگان و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین به بانوان فعال محلات فرهنگسراهای شهر اختصاص یافته است.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری، نقاشی چهره کودکان، عکاسی با تم بیدمشک، مدیحه‌سرایی، مسابقه ارومیه‌شناسی، برنامه‌های فولکلوریک و آشیق‌خوانی، ایستگاه صلواتی و معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی و ارومیه از دیگر مواردی بود که در روز اول این جشنواره به آن توجه شده بود.

اختتامیه جشنواره بیدمشک ارومیه امشب به صورت ویژه هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • برنامه های مؤسسه فرهنگی مذهبی دارالزهراء(س) برای شب های قدر
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • ترسیم الگوی صحیح از نشاط مذهبی
  • شعار امسال روز جهانی قدس «طوفان احرار»
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی