Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@05:20:10 GMT

کدام مدارس روز دوشنبه، ۳۰ دی تعطیل هستند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۶۱۵

کدام مدارس روز دوشنبه، ۳۰ دی تعطیل هستند؟

آفتاب‌‌نیوز :

آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرده است مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه تعطیل است.

با توجه به بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس شهرستان طالقان و بخش آسارا فردا دوشنبه سی‌ام دیماه تعطیل است.

مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی استان قزوین فردا دوشنبه تعطیل است

خیرالله رحمانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص وضعیت تعطیلی مدارس استان گفت: به دلیل بارش شدید برف، کولاک و برودت هوا در سراسر استان، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس مقطع ابتدایی، مدارس استثنایی استان؛ در نوبت صبح روز دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم استان قزوین، در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه، دایر است و دانش آموزان این مقاطع باید در کلاس درس حاضر شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده‌های محترم لازم است اخبار موثق در خصوص تعطیلی مدارس استان را از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، کانال رسمی آموزش و پرورش استان قزوین و بخش‌های خبری صداوسیمای مرکز قزوین و رسانه‌های رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

برخی از مدارس شهرستان‌های آذربایجان شرقی در روز دوشنبه تعطیل شد

برخی از مدارس استان به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا دو شنبه ۳۰ دی‌ماه ۹۸ تعطیل شد.

در منطقه تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در منطقه مراغه با توجه به بارش سنگین برف و برودت هوا و یخبندان، مدارس شهری و روستایی مراغه در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل شد. مدارس شهری مراغه در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی تعطیل است و مدارس روستایی نیز شامل کلیه مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل است.

در منطقه هشترود کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بخش نظرکهریزی کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

چاروایماق

در چاراویماق همه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری تعطیل و مدارس دوره اول و دوم در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

بستان آباد

در بستان آباد نیز تمام مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

سراب

در شهرستان سراب کلیه مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

مدارس پیرانشهر به دلیل بارش برف تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس ابتدایی شهری و روستایی پیرانشهر در نوبت صبح دوشنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

این اطلاعیه همچنین می‌افزاید مدارس سردشت در بخش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز تمامی مدارس سیلوانا و صومای برادوست فردا دوشنبه ۳۰ دیماه در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام هواشناسی آذربایجان غربی سامانه بارشی که پنجشنبه شب هفته گذشته آغاز شده سه شنبه از استان خارج می‌شود.

تمام مدارس زرندیه فردا تعطیل است/ تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی شهرستان زرندیه در نوبت صبح فردا (دوشنبه ۳۰ دی ماه) تعطیل اعلام می‌گردد.

براساس این گزارش، همچنین مراکز پیش دبستانی، دوره ابتدایی و متوسطه اول شهر و روستای شهرستان تفرش در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین همه دوره‌های تحصیلی شهر و روستای بخش نوبران شهرستان ساوه در نوبت صبح فردا با تأخیر و ساعت ۹ شروع به کار می‌کنند و فعالیت مدارس سایر نواحی و مناطق استان همچون روزهای عادی خواهد بود.

مدارس برخی از مناطق استان زنجان فردا تعطیل است

بنا به اعلام اداره کل آموزش و پرورش زنجان، با توجه به بارش برف و برودت هوا در استان زنجان، تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح نواحی یک، دو، زنجانرود، ابهر، خرمدره، سلطانیه و ایجرود فردا (دوشنبه) ۳۰ دی ماه تعطیل است.

در اطلاعیه اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان عنوان شده است، تعطیلی مدارس استان زنجان در شیفت بعد از ظهر، فردا اعلام می‌شود.

مراکز پیش دبستانی و استثنایی و ابتدایی تبریز روز دوشنبه تعطیل شد

به دنبال بارش برف و برودت نسبی هوا در نواحی پنجگانه تبریز مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی و ابتدایی شهری و روستایی در شیفت صبح روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

گفتنی است این تعطیلی شامل شیفت صبح دوشنبه و صرفاً مراکز پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی است.

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری تعطیل است

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه تعطیل است، اظهار داشت: مدارس مقطع ابتدایی روستاهای آلیکوه تا افسرآباد تعطیل است. فعالیت آموزشی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح در منطقه میانکوه با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: فعالیت تمام مقاطع تحصیلی شهرستان اردل در پی بارش برف و برودت هوا با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدارس شهر تهران تعطیل شد

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات تعطیلی مدارس مناطق مختلف شهر تهران را در روز دوشنبه ۳۰ دی اعلام کرد.

مسعود ثقفی در این باره گفت: فردا به علت برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در مناطق یک تا ۵ تعطیل هستند و در سایر مناطق نیز فقط مدارس دوره ابتدایی تعطیل هستند.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هم از تعطیلی مدارس در برخی شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۳۰ دی به علت برودت هوا و لغزندگی معابر خبر داد.

عباس معبودی اعلام کرد که مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی قدس، ملارد، شهریار، بهارستان ۱و ۲، چهاردانگه، اسلامشهر، ری ۱و ۲، کهریزک فشافویه، رباط کریم فردا فقط نوبت صبح تعطیل هستند. همچنین مدارس فیروزکوه، دماوند در کلیه مقاطع صبح و عصر و رودهن و پردیس کلیه مقاطع فقط نوبت صبح فردا تعطیل هستند.

منبع: مهر و ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطیلی مدارس برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، عارفه خادم لو با اشاره به اینکه مدارس کیش در تمام پایه‌های تحصیلی فردا غیر حضوری است، افزود: معلمان با روش غیر حضوری به دانش آموزان دروس را آموزش می‌دهند.

اداره کل هواشناسی هرمزگان، اعلام کرد: فردا به علت ناپایداری‌های جوی، وزش تند باد و رگبار، وضعیت آب و هوای کیش در حالت هشدار سطح بالا (قرمز) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی