Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بارسلونا در اولین حضور سرمربی جدید موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل گرانادا به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی‌ خبرگزاری برنا، از سری رقابت‌های لالیگا و در هفته بیستم از ساعت 23 و30 دقیقه بارسلونا در اولین حضور کیکه ستین روی نیمکت در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف گرانادا رفت. بارسا در نیمه اول در گشودن دروازه میمهان موفق نبود و در نیمه دوم پس از اینکه تیم حریف 10 نفره شد موفق به گشودن دروازه حریف شد و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت تا اولین حضور ستین روی نیمکت بارسا با کسب 3 امتیاز همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بارسا مسی 76 موفق به گلزنی شد. سانچز از گرانادا در دقیقه 69 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. گرانادا در دیدار رفت موفق به شکست بارسا شده بود. در جدول لالیگا بارسا بازهم با تفاضل گل بهتر و 43 امتیاز در صدر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا بازی جدول رقابت لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش بزرگ قرآنیان شهرستان فلارد با عنوان ستاره‌های زمین با حضور دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، کریمیان و همچنین مسئول قرارگاه جلسات خانگی کشور برگزار شد.

در این همایش به تشریح برنامه‌های پیش رو و تبیین حرکت عمومی در جامعه ناظر بر مبحث قرآنی پرداخت شد.

در این همایش که در مرکز شهرستان فلارد در مصلی شهر برگزار شد حدود ۲۰۰ مربی جلسات خانگی قرآن حضور داشتند که برای اولین بار در چنین مراسمی به تبادل تجربیات و پیشنهادات پرداختند.

کد خبر 6063529 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال استفاده شود
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت
  • آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر ذره‌بین خبرنگاران حریف (عکس)
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در جنوب کرمان، الگوی موفق جهش تولید