Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس گفت تیمش وقتی فرصت افزایش اختلاف گل و تمام کردن کار حریف را دارد، باید از آن استفاده کند.

طرفداری- پس از پیروزی 2-1 یوونتوس برابر پارما در هفته نوزدهم سری آ، مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه پاسخگوی سوالات خبرنگاران اسکای ایتالیا شد:

دست‌اندازهایی در راه ما وجود دارد اما در مجموع در این فصل خوب کار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت‌هایی داشتیم تا در نیمه دوم کار را تمام کنیم اما از آن‌ها بهره نبردیم پس طبیعی بود که پارما مشکلاتی برایمان ایجاد کند چون نتیجه بازی تا سوت پایان می‌توانست عوض شود. گل پارما؟ در دفاع روی ضربات آزاد حریف بهتر شده‌ایم اما امشب برابر یکی از متخصصان زدن ضربه سر روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. باید پیش از رسیدن توپ به کورنلیوس، مدافعان هوشیار می‌بودند و توپ را دور می‌کردند.  

سرمربی یوونتوس افزود: 

رابیو و رمزی از لیگ‌هایی متفاوت به سری آ آمده‌اند و در ابتدای فصل نیز با توجه به مشکلات بدنی که داشتند، نتوانستند در آن زمان آن طور که می‌خواهند تمرین کنند اما هردوی آن‌ها در حال بهتر شدن هستند. می‌توانیم در زمینه بازی‌خوانی حریف به خصوص در دقایق پایانی بهتر شویم چون دوست ندارم در نیمه زمین خودی پاس‌کاری کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام ترجیح می‌دهم ضدحمله بخوریم تا این که حدود یک ربع عقب بنشینیم و تحت فشار حریف باشیم. اگر فرصت افزایش اختلاف و تمام کردن کار را داشته باشیم باید از آن بهره ببریم.

وی ادامه داد: 

هدایت بازیکن بزرگی چون رونالدو چگونه است؟ بازیکنی کلاس جهانی در اختیار من است که گهگاهی ممکن است چند مشکل کوچک برایم ایجاد کند اما در عین حال صد مشکل را از میان می‌برد، بنابراین باید روی چنین بازیکنی حساب کنید و کار خود را با توجه به شخصیت و ذهنیت او پیش ببرید. لاتزیو خطرناک‌تر است یا اینتر؟ لاتزیو اکنون فرمی فوق‌العاده دارد و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این فرم لاتزیو ادامه دار نباشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران گفت: یک هدف بزرگ داریم و آن کسب سهمیه المپیک است، روی آن متمرکز هستیم و آن را به دست می‌آوریم.

به گزارش مشرق، موریس موتا پائز روز چهارشنبه پس از ورود به تهران اظهار کرد: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران مهم است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که من می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعا والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعا روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم، چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!