Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا و یوونتوس در تماس هستند تا ماتئوس پریرا را با الخاندرو مارکز معاوضه کنند و ظاهرا خبری از معاوضه راکیتیچ با برناردسکی نیست. 

طرفداری - رسانه های ایتالیایی و اسپانیایی از مذاکرات یوونتوس با بارسلونا خبر داده اند و گفته می شود دو طرف در پی معاوضه فدریکو برناردسکی با ایوان راکیتیچ هستند. یوونتوس همچنین به چند بازیکن جوان بارسلونا علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو پاراتیچی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

ما در حال مذاکره با بارسلونا در مورد دو بازیکن جوان با استعداد بزرگ هستیم؛ ماتئوس پریرا که بسیار تکنیکی است و با سبک فوتبال برزیلی اش به محیط دیگری نیاز دارد تا واقعا بهترین عملکرد را داشته باشد. ما یک بازیکن جوان در بارسلونا پیدا کرده ایم که برای گلزنی در سبک فوتبال ایتالیا مناسب تر است. بنابراین این معاوضه به سود همه است. 

منظور پاراتیچی معاوضه ماتیوس پریرا با الخاندرو مارکز است. وی در مورد شایعات معاوضه برناردسکی و راکیتیچ گفت:

ما در تابستان با بارسلونا برای همکاری در معاوضه بازیکنان جوان در تماس بودیم و ایده معاوضه راکیتیچ و برناردسکی در آن زمان روی کار آمد اما هیچ کدام از ما هرگز علاقه ای به این انتقال نداشتیم. 

یوونتوس به دلیل درگذشت پیترو آناستازی، اسطوره باشگاه، در بازی مقابل پارما بازوبند مشکی داشت. همچنین پیش از بازی، به احترام او در ورزشگاه یک دقیقه سکوت انجام شد. آناستازی با یوونتوس دو اسکودتو کسب کرد و دو بار آقای گل سری آ شد:

پیترو آناستازی فقط بازیکن یووه نبود؛ بلکه نماد تمام ایتالیا بود و برای خیلی از ایتالیایی ها یک نقطه مرجع بود. آن روز برنامه ویژه تجلیل از جیجی ریوا را می دیدم و مجبور شدم به بچه هایم توضیح بدهم این قهرمان های دوران گذشته چه کسانی بودند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!

یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبر ورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • ۲ بازیکن مازندرانی در اردوی انتخابی استعداد‌های نوظهور زیر ۱۸ سال