Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها شناگر نابینا و کم‌بینا که در مسابقات جهانی لندن مجوز ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو را کسب کرد، گفت: تصور نمی‌کردم کمیته ملی پارالمپیک هیچ شناگری را به توکیو اعزام نکند.

محمدحسین کریمی در گفت وگو با ایسنا، درباره اعزام نکردن شناگران به پارالمپیک توکیو اظهار کرد: تصور نمی‌کردم کمیته ملی پارالمپیک چنین تصمیمی را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حضور در توکیو یکسال به طور مداوم تمرین می‌کردم تا در جهانی لندن سهمیه ورودی را کسب کنم. بعد از لندن منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک بودم تا انتخابی برگزار کند و حداقل یک شناگر عازم توکیو شود.

وی گفت: وقتی شنیدم کمیته ملی پارالمپیک قصد ندارد هیچ شناگری را به توکیو اعزام کند واقعا از نظر روحی متزلزل شدم. در یکسال گذشته با وجود این که از نظر مالی شرایط خوبی نداشتم، در هفته ۹ جلسه تمرین شنا و ۳ جلسه بدنسازی انجام می‌دادم تا در انتخابی بهترین رکورد را به ثبت برسانم و مسافر توکیو شوم. واقعا از تصمیم کمیته ملی پارالمپیک شوکه شدم. با وجود این که هیچ منبع درآمدی ندارم اما در یکسال گذشته شبانه‌روز تمرین می‌کردم تا با افزایش رکورد خود برای نخستین بار در پارالمپیک حضور پیدا کنم. حال که هیچ سهمیه‌ای به شنا اختصاص پیدا نکرده سعی می‌کنم مدتی استراحت کنم تا از نظر فکری به آرامش برسم.

کریمی افزود: متاسفانه به خاطر بالا بودن میزان کلر آب استخر دچار مشکل ریوی شدم که در حال درمان هستم. الان افسوس می‌خورم که در این مدت نه تنها سلامتی خود را از دست دادم بلکه تمریناتم هم بی‌فایده بود.

وی در پایان درباره برنامه آینده خود گفت: با توجه به حذف سهمیه شنا در پارالمپیک توکیو فعلا برنامه خاصی ندارم، بعد از این ماموریت اصلی من پاراآسیایی چین خواهد بود، به طوری که تلاش خواهم کرد تا با تنظیم یک برنامه‌ریزی مدون و دقیق خود را برای کسب مدال بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ آماده کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن

به گزارش قدس آنلاین، یون سوک یئول رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در تماسی تلفنی با فومیو کیشیدا نخست‌وزیر ژاپن بر گسترش روابط، همکاری‌های ۲ جانبه و سه جانبه با آمریکا در بحبوحه تشدید تنش‌ها در اطراف شبه جزیره کره و در منطقه اقیانوس «هند- آرام» تاکید کرد.

این گفت‌وگو بعد از آن انجام می‌شود که فومیو کیشیدا به تازگی با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرده است.

نخست‌وزیر ژاپن در این تماس تلفنی بر گسترش همکاری‌های ۲جانبه و پرداختن به موضوعات مختلف بین‌المللی از راه تقویت همکاری‌های سه‌جانبه با واشنگتن تاکید کرد.

سران ۲ کشور همچنین توافق کردند که همکاری نزدیک خود در رابطه با مسائل کره‌شمالی توسعه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • مشکل آب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • بازدید غفور کارگری از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران