Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکه ستین از اولین بازی خود به عنوان سرمربی بارسلونا ابراز رضایت کرد.

طرفداری- از هفته 20 رقابت های لالیگا بارسلونا 1-0 از سد گرانادا عبور کرد تا سرمربی جدید این تیم کارش را با یک پیروزی خانگی شروع کند.

به گزارش مارکا، ستین در پایان بازی راجع به عملکرد تیمش گفت:

به نظرم خوب بود. شاید در نیمه اول کمی فاقد خودباوری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرانادا خیلی خوب دفاع می کرد و کار راحتی نداشتیم. علاوه بر این، روز ناخوشآیندی بود و با باد شدید و زمین چمن خشک، گردش توپ سخت می شد. خوشحالم چون در نیمه اول تنها یک شوت به سمت دروازه مان زده شد و در نیمه دوم هم یک ضربه به تیر دروازه مان خورد که روی از دست دادن توپ شکل گرفت. به نظرم خیلی کار ها را خوب انجام دادیم و امیدوارم کم کم شناور تر بازی کنیم و در مقابل دروازه بهتر شویم.

او در مورد گل لیونل مسی که در دقیقه '76 به ثمر رسید نیز گفت:

این کاری است که او در طول زندگی اش بارها انجام داده و این واقعیت است. بازی هایی مثل این وجود دارند که همه چیز گره می خورد، که مسی مثل همیشه در آخر با حرکتی فوق العاده ظاهر می شود. پاس پشت پای ویدال به مسی هم عالی بود. مشابه این حرکت بار ها در نیمه اول تکرار شد و نتیجه نداد، اما وقتی توپ نصیب مسی شد، احتمال موفقیت آن بیشتر می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین بازی مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز، جمعه - ۳۱ فروردین تیم شهرداری گرگان برابر مهرام تهران به پیروزی دست پیدا کرد و یک به صفر از حریف پیش افتاد.   در حالی که نیمه نخست این دیدار با حساب ۳۸ - ۳۸ مساوی به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم، شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد بهتری در مقایسه با حریف خود داشتند و در پایان با نتیجه ۸۴ - ۵۹ میهمان خود مهرام را شکست دادند.   مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران کوارتر‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۵-۱۰ و ۲۱-۱۱ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با وجود باخت ۱۷-۲۱ در کوارتر دوم، در مجموع با ۲۵ امتیاز اختلاف برنده این دیدار خانگی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها