Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:38:50 GMT

شهروندان نمونه در توکیو جایزه می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۵۰۷۲

شهروندان نمونه در توکیو جایزه می‌گیرند

ژاپنی‌ها میشه به عنوان گروهی از با فرهنگ‌ترین و مودب‌ترین مردم در سراسر جهان شناخته می‌شوند و بر همین اساس نی مردم در شهر‌های مختلف این کشور رفتاری منحصر به فرد دارند. اکنون شهرداری توکیو برای پاداش دهی به مردم برنامه‌ای ویژه دارد.

به گزارش تابناک به نقل از انتخاب، شهرداری توکیو به شهروندان خود وعده داده که در ازای رفتار مناسب آن‌ها از پول الکترونیکی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع پول الکترونیکی هدیه شهروندان نمونه است.

اما شاید برایتان سوال باشد که اقدامات مثبت شامل چه مواردی می‌شود. اقدامات مثبت شامل مواردی مثل رفت و آمد زود هنگام برای سهولت در هرج و مرج ساعتی حمل و نقل عمومی و استفاده مجدد از کیسه‌های خرید است. هر عمل درست و نمونه معادل ۱ دلار آمریکا هدیه نقدی الکترونیک دریافت می‌کند.

در سال ۲۰۱۹، توکیو همچنین با ارائه نودل و سوما تمیز رایگان به مسافرانی که خارج از زمان اوج ترافیک سفر می‌کردند، از آن‌ها تقدیر می‌کرد. همچنین دولت توکیو طرحی را برای سهولت در حرکت در مسیر مترو ترسیم کرده که افرادی که از این طرح تبعیت کنند، جایزه می‌گیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما شهرداری توکیو شهروندان نمونه پول الکترونیکی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند: تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073857 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • چه مواردی شامل تخلفات کنکوری می‌شود؟ + موشن گرافی
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • رای مثبت مردم اکوادور به همه‌پرسی تشدید سرکوب باندهای تبهکاری
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین