Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام جذب هیات علمی وزارت بهداشت امروز دوشنبه ۳۰ دی ماه جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، فرصت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور امروز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه پایان خواهد پذیرفت و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد،لذا علاقه‌مندان برای ثبت نام باید از این فرصت باقی مانده استفاده کرده و پس از ثبت‌نام، کد رهگیری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، فرایند جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی امسال کاملا الکترونیکی شده و کلیه مستندات متقاضیان اعم از رزومه های علمی، آموزشی، پژوهشی و... باید در سامانه بارگذاری شوند. در این راستا برخی دانشگاه‌ها تقاضا کردند به دلیل اینکه نیاز دارند برخی مستندات خود را برای جذب در برخی رشته‌ها بارگذاری کنند و این مساله زمان‌بر است، بنابراین به فرصت بیشتری نیاز دارند در نتیجه فرصت ثبت‌نام برای جذب تمدید شد.

دانشگاه‌ها بعد از اتمام مهلت جذب سه ماه فرصت دارند جمع بندی و ارزیابی‌های خود از متقاضیان به وزارت بهداشت ارسال کنند و این وزارتخانه نیز بعد از دریافت اطلاعات حداکثر ۴۵ روز فرصت دارد نتیجه نهایی را اعلام کند؛ بنابراین نتیجه نهایی فراخوان تا پایان سال اعلام خواهد شد و اعضای هیئت علمی جدید از سال آینده در دانشگاه‌ها جذب خواهند شد.

حداکثر شرایط سنی برای اعضای هیئت علمی استادیار ۴۵ سال و برای مربیان ۳۵ سال تعیین شده است.افرادی که در این فراخوان شرکت می‌کنند باید دارای دانشنامه پایان تحصیلات باشند، یعنی الزاما کسانی ثبت‌نام کنند که زمان فارغ التحصیلی آنها قبل از ثبت نام در فراخوان اتفاق افتاده باشد. همچنین افرادی که در رشته‌های علوم بالینی ثبت نام می‌کنند باید دوره‌های آموزشی و امتحانات تحصیلات این دوره را طی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعضاي هيات علمي وزارت بهداشت دانشجويان علوم پزشكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی، ۷ تا ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ توسط پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی در شهر تهران برگزار می‌شود.

تاکنون بیست و چهار دوره از این کنگره علمی- بین‌المللی که زمینه ساز پژوهش‌های مشترک علمی است با حضور گسترده دانشمندان از سراسر جهان با موفّقیت انجام شده است.

دو کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل و فناوری سلول‌های بنیادی به زبان انگلیسی و سمینار پرستاری و مامایی به زبان فارسی با امتیاز بازآموزی خواهند بود.

علاقمندان می‌توانند چکیده مقاله‌های علمی خود را تا نیمه اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به پژوهشگاه رویان ارسال کنند. بهترین مقاله‌ها، پس از داوری نهایی ۱۵ تیرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • این مربی فوتبال امروز به شهادت رسید
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است