Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شهرداری ارومیه بعد از چند هفته تعطیلی لیگ برتر والیبال، در دیدار خود از هفته عقب‌افتاده ششم برابر شهداب یزد ۳ بر صفر به برتری دست یافت.
شهرداری ارومیه در این مسابقه بترتیب، ست‌های اول تا سوم را با نتایج ۲۵-۱۵، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۰ برابر شهداب پیروز و با ۵ برد به رده ششم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد سال افزون، سعید مصطفی وند، علی شفیعی، امیر خداپرستی، حمزه زرینی، شهرام محمودی و محمدرضا حضرتپور (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم شهرداری ارومیه در این بازی بود.

پیمان اکبری سرمربی شهرداری با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: امروز در تمامی بخش‌ها عملکرد موفقی داشتیم و با روحیه مناسب برای دیدار به اصفهان می‌رویم.
وی افزود: هدف شهرداری رسیدن به عنوان قهرمانی است و تیمش برای این مهم تلاش خواهدکرد.

46

کد خبر 1344029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!