Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:08:19 GMT

معلمی که به دانش آموزانش حقوق پرداخت می کند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۵۳۶۶

معلمی که به دانش آموزانش حقوق پرداخت می کند

آوازه نحوه اداره کلاس درس رشته هنر توسط یکی از معلمان خوش فکر جزیره هرمز به عنوان الگوی موفق تدریس و اداره کلاس نه تنها به سراسر استان هرمزگان، بلکه به اقصی نقاط کشور هم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جزیره هرمز، « مرتضی گلزاری »، معلمی که در آموزش تئوری، دانش آموزان را با هنر و در آموزش عملی هنر نیز آنان را با درس زندگی معیشتی آشنا می سازد و با تعلیم هنر کاربردی، هنرجویان را به فراگیری حرفه تشویق و آنها را  در مسیر ریل اشتغال قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با ابتکار و خلاقیت این معلم هرمزی، دانش آموزان نه تنها برای ادامه تحصیل هزینه ای را پرداخت نمی کنند بلکه بابت انجام فعالیت های هنری ماهیانه مبلغی حدود پنج میلیون ریال نیز از معلم خود دریافت می کنند.

 

امروزه نحوه اداره کلاس درس توسط این معلم جوان جزیره هرمز به عنوان الگوی موفق تدریس و اداره کلاس رشته هنر در سطح استان و کشور زبانزد است.

 

از جمله فعالیت های کلاس درس این معلم خوش ذوق می توان به ساخت مجسمه و کارهای دستی بی نظیر و اجرای نمای درونی و بیرونی بوم گردی ها و ساختمان ها و‌مهمانپذیرهای سطح جزیره زیبای هرمز  اشاره کرد.

 

 

دانش آموزان کلاس درس پس از پایان یافتن بخش تئوری درس، به همراه استاد راهنما (معلم) از مدرسه خارج و به کارآموزی مشغول می شوند که در قبال آن حقوق دریافت می کنند.

 

شیوه تدرس این معلم موجب شده تا شمار داوطلبان برای این رشته در سال جدید در جزیره هرمز به حدود سه برابر افزایش یابد.

 

مرتضی گلزاری، فارغ التحصیل رشته هنر دانشگاه هرمزگان است که در حال حاضر به عنوان معلم رشته گردشگری وصنایع دستی در هنرستان غدیر خم جزیره هرمز فعالیت می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه سردار سلیمانی رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی رشته گردشگری شیوه تدریس جزیره هرمز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان